UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Кличка породили ще одну "фішку" заради зведення мосту через Володимирський узвіз

Пішохідно-велосипедний міст через Володимирський узвіз планують відкрити до Дня Києва. Будівельні роботи зі зведення пішохідно-велосипедного мосту через Володимирський узвіз повністю відповідають чинному законодавству

У Кличка породили ще одну "фішку" заради…

Про це заявив заступник голови Київської міської держадміністрації Олександр Спасибко під час інспекції проведення робіт на об’єкті, інформує Depo.Київ.

"Тривають будівельні роботи зі зведення пішохідно-велосипедного мосту. Рішення побудувати цей об’єкт було прийнято ще у 2017 році. Столична влада протягом двох років узгоджувала проект у всіх інстанціях. Усі діючі дозвільні документи чинні. Підстав для призупинення робіт немає", – сказав він.

"Враховуючи те, що роботи здійснюються поза межами буферної зони об’єкту всесвітньої спадщини Софії Київської, а межі буферної зони затверджені наказом Міністерства культури України № 233 від 23.03.2017, при роботах зі зведення пішохідно-велосипедного мостового переходу жодним чином не порушене чинне законодавство. Були виконані проектні роботи, зібрані всі дозвільні документи, проведені археологічні дослідження. Я наголошую на законності проведення будівельних робіт", – сказав Спасибко.

Він додав, що міська адміністрація звернулась до Експертної ради Українського національного комітету Міжнародної ради з питань пам’яток і визначних місць для надання експертного висновку щодо впливу проекту будівництва мостового пішохідно-велосипедного переходу між парками "Хрещатий" та "Володимирська гірка" і такий висновок отримала.

За словами виконавчого директора УНК Міжнародної ради з питань пам’яток і визначних місць (ІСОМОS) Олени Сердюк, експертна рада опрацювала містобудівну та пам’яткоохоронну документацію та надала висновок, що вплив зведення пішохідного мосту на фізичну збереженість об’єкта всесвітньої спадщини фактично відсутній. Навпаки, необхідно зазначити ефектне візуальне розкриття панорам Подолу, долини Дніпра та лівого берега столиці.

"У нас є оцінка впливу на об’єкт всесвітньої спадщини. З повною відповідальністю можу сказати, що на Софію Київську і на ансамбль Софійського собору будівництво жодного впливу не має", – сказала Сердюк. 

Нагадаємо, що ЮНЕСКО заборонило Кличку будувати міст через Володимирський узвіз.

Так, в середині листопада 2018 року заступник мера Олександр Спасибко повідомив, що на Володимирській гірці розпочались "археологічні дослідження", після яких одразу мало розпочатися будівництво мосту. Як будівництво узгоджувалося без археологічних досліджень, не уточнялося. Офіційно про старт зведення переходу було оголошено за місяць, в середині грудня. Відкрити міст мають до найближчого Дня Києва наприкінці травня.

За наявними даними, вартість проекту складає близько 260 млн грн. Восени, 16 жовтня, КП "Інженерний центр" за понад 390 тис. грн., без торгів, замовило виготовлення макета, який має інформувати перехожих про будівництво пішохідно-велосипедного моста через Володимирську гірку. При цьому в столичному бюджеті на 2018 рік на міст над Володимирською гіркою було закладено 70 млн грн., а в кошторисі на майбутній рік, за прогнозами, на ці ж цілі планують виділити ще 115 млн грн.

Для порівняння, на будівництво одного з найвідоміших і найважливіших столичних довгобудів, Подільсько-Воскресенського мостового переходу через Дніпро і Чорторий, можуть дати лише 630 млн грн., що навіть менше, ніж в поточному році (1 млрд грн). На реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській на кінець минулого року було потрібно більше 200 млн. гривень, але виділили лише 100 тис. гривень на проектні роботи. На ремонт та заміну ліфтів на 2018-й було передбачено 26 млн. гривень (2017 року було закладено 100 млн, але "освоїти" їх не встигли), хоча загалом потрібно 740 млн. грн.

Довідка. Міст з’єднає два туристичних маршрути – парк "Володимирська гірка" і парк "Хрещатий" та слугуватиме виключно для пішоходів і велосипедистів. Він буде довжиною приблизно 210 метрів, ширина буде змінною – від 6 метрів у регулярних зонах до 14 метрів у зонах оглядових майданчиків. Мостовий перехід зроблять із бетону, заліза та скла. Архітектурно-планувальною частиною проекту будівництва мосту передбачені пішохідні та велосипедні доріжки, оглядові майданчики, сучасне освітлення, відеоспостереження.
 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme