У Кличка придумали, чим замінять обіцяне метро на Троєщину
Міська влада розглядають кілька альтернатив будівництва метро на Троєщину
Про це заявив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, повідомляє Depo.Київ на "Вести".
"Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно", - сказав він.
Пліс вважає, що альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.
"Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як в метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн , які дозволяють поїздам переходити з трамвайних колій на шляху поїзда ", - сказав перший заступник голови КМДА.
На його думку ці проекти можуть коштувати 3 мільярди гривень, тоді як нова гілка метрополітену обійдеться в 40 мільярдів гривень.
"Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим берегом і лівим. Між берегами можуть їздити автобуси по спеціально виділеній смузі", - зазначив Пліс.
Додамо, що до кінця року міська влада обіцяє визначаться з оптимальним варіантом і приступити до його реалізації.
Нагадаємо, раніше влада Києва оцінювала вартість будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену у 31,5 млрд гривень.
Додамо, що в лютому поточного року КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень.
Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачає виділення для КП "Київський метрополітен" 879,5 мільйона гривень на будівництво четвертої лінії метрополітену.
Київська міська рада виділила 9,5 млн гривень на проектування Подільсько-Вишгородської лінії Київського метрополітену на Троєщину.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ