UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У Кличка вирішили, що за чотири роки у Києві гасатимуть електробуси

Депутати Київради погодили програму міську цільову програму розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на2019-2023 роки

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу Київради.

Зокрема, Програма пропонує сконцентруватися на сталій мобільності, тобто зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту.

Зокрема запропоновано такий порядок пріоритетності учасників дорожнього руху: маломобільні групи населення, пішоходи, велосипедисти, громадський транспорт, вантажний транспорт, індивідуальний транспорт, що рухається, індивідуальний транспорт, що стоїть. Пріоритет надаватимуть розвитку електротранспорту, зокрема пропонується об'єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі. Також планується встановити квоти на паркомісця у центрі та підвищити комфорт громадського транспорту. Це, на думку розробників цільової програми, мотивуватиме киян відмовлятися від власних автівок.

"Загальний бюджет програми, розрахованої на п'ять років, складає 76,4 млрд грн. Більшу частину – 69,8 млрд – фінансуватиме місто, решту суми плануємо отримати з держбюджету, а також від інвесторів та кредиторів. Значну увагу, традиційно, буде приділено капітальному ремонту столичних автошляхів. Також у програмі закладені витрати на будівництво нових станцій метрополітену. Їх за 5 років має бути більше 20. У рамках розвитку міського громадського транспорту маємо до2023 року закупити понад чотири сотні одиниць трамваїв, тролейбусів та електробусів", - зазначив голова постійної комісії Київради з питань бюджету Андрій Странніков.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme