У Кличка за понад 30 мільярдів хочуть побудувати метро на Троєщину
Влада Києва оцінює вартість будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену у 31,5 млрд гривень
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на відповідне розпорядження КМДА №100 від 26 лютого 2016 року.
"Будівництво лінії дозволить поліпшити транспортне сполучення з масивами Троєщина, Лісовий, Воскресенка, Райдужний, а також майбутньою забудовою Русанівських садів, зробивши їх більш привабливими для проживання", - наголошується в документі.
Згідно з планом, у 2016 році на будівництво гілки планується витратити 635 млн грн, у 2017-му - 540 млн грн, а в 2018-му - 2,692 млрд грн з бюджету міста, власних коштів метрополітену та інших джерел, пише "Інтерфакс-Україна".
Перша черга Подільсько-Вигурівської лінії буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".
Надалі цю лінію продовжать на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.
Нагадаємо, в лютому поточного року КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень.
Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачає виділення для КП "Київський метрополітен" 879,5 мільйона гривень на будівництво четвертої лінії метрополітену.
Київська міська рада виділила 9,5 млн гривень на проектування Подільсько-Вишгородської лінії Київського метрополітену на Троєщину.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ