У Кличка знову вигадали, чим замінити обіцяне метро на Троєщину
Житловий масив Троєщина хочуть сполучити з іншими районами міста новим видом наземного транспорту – трамваєм-поїздом
Трам-трейни (tram-train – англ.) зможуть курсувати столицею вже через рік-два, повідомляє Depo.Київ з посиланням на муніципальну газету "Вечірній Київ".
"Якісні показники роботи таких інновацій високі, а коштують трам-трейни 50-100 мільйонів доларів (2-3 мільярди гривень), тоді як вартість прокладання та запуску метро може перевищувати 42 мільярди гривень", - йдеться в повідомленнію
Планується, що київським трамваєм-поїздом буде 60-метрова багатосекційна машина, яка використовуватиме не лише трамвайні колії, а й інфраструктуру залізниці.
"За допомогою цього транспорту мешканці Троєщини зможуть без пересадок швидко та комфортно діставатися Березняків, Караваєвих дач, Борщагівки та інших районів", - йдеться в повідомленні.
Додамо, що раніше у КМДА заявляли, що альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.
Нагадаємо, раніше влада Києва оцінювала вартість будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену у 31,5 млрд гривень.
Додамо, що в лютому поточного року КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень.
Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачає виділення для КП "Київський метрополітен" 879,5 мільйона гривень на будівництво четвертої лінії метрополітену.
Київська міська рада виділила 9,5 млн гривень на проектування Подільсько-Вишгородської лінії Київського метрополітену на Троєщину.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ