UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У столичному метро пояснили, чому кияни не могли пройти на станції з е-квитком

У підземці стверджують, що система вийшла з ладу через перенавантаження
 

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на прес-службу метрополітену.  

Зокрема, зараз фахівці метрополітену та КП "ГІОЦ" (оператора системи е-квитка) детально вивчають випадок та розробляють механізми недопущення подібних збоїв у роботі.

За попередніми даними через перенавантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка КП "ГІОЦ" запустить резервну мережу.

Спеціалісти вирішують технічні, організаційні та юридичні питання для того щоб подібна #зрада більше не повторилася.

Нагадаємо, обурені пасажири виламали турнікети в столичному метро. 

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme