У Києві тривають роботи з ремонту величезного колектору для фекалій киян

Фахівці нарікають, що залізобетонні колектори, які будували у радянські часи, вже не підходять під сьогоднішні реалії
 

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу "Київводоканалу".

Зокрема, в Голосіївському районі столиці тривають відновлювальні роботи на каналізаційному колекторі діаметром 1500 мм, де сталася аварія внаслідок газової корозії залізобетону.

В радянські часи будівництво колекторів із залізобетону було нормою, проте з часом з’ясувалося, що цей матеріал не підходить для каналізаційних мереж.

В процесі транспортування стічних вод такою мережею через сірководень, який виділяється із стоків, йде активна корозія верхньої частини колекторів: бетон стає крихким, сталева арматура іржавіє, труба втрачає міцність і руйнується. Аварія на Голосіївському колекторі сталася в районі каналізаційної камери №15 (просп. Голосіївський, 110) – внаслідок дії газової корозії залізобетонна плита обвалилася всередину камери. Аварійно-відновлювальні роботи проводяться із використанням сучасних матеріалів. За останній час було розроблено котлован та збудовано нову камеру із кілець діаметром 3000 мм, футурованих поліетиленом, що є стійкий до газової корозії.

Паралельно, для убезпечення від можливих аварій, ведуться масштабні планові роботи на каналізаційній камері №7 (проспект Голосіївський, 130). Дана камера має значні габарити - її діаметр складає 5,5 метрів (майже діаметр тунелю метро), а заглиблена в землю вона на 17 метрів  (висота семиповерхового будинку).

Каналізаційна система зараз продовжує працювати в штатному режимі. Крім підвищення надійності системи, в результаті робіт також буде суттєво зменшено розповсюдження неприємного запаху в районі залягання колектору.  Просимо киян із розумінням поставитись до тимчасових незручностей.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook