UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

В аеропорту "Бориспіль" назвали найбільш непунктуальні авіакомпанії (ПЕРЕЛІК)

90% чартерних пасажирів перевозяться через аеропорт "Бориспіль" трьома авіакомпаніями, проте негативну статистику підприємству роблять перевізники, на яких припадають решта 10% пасажирів

В аеропорту "Бориспіль" назвали найбільш…

Про це написав в блозі на liga.net гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін, повідомляє Depo.Київ.

Він навів приклад авіакомпаній, які в період з 25 червня по 3 липня працювали з регулярністю нижче 50%.

"З регулярністю 44% перельоти здійснювала авіакомпанія Bravo Airways, 33% - авіакомпанія Atlasjet Ukraine, 25% - SkyUp, 7% - Yanair, Anda Air - 0%. Найвищий показник [виконання рейсів за розкладом] серед чартерних перевізників минулого тижня показала Роза Вітрів - 92%", - розповів Рябікін.

За словами гендиректора Борисполя, з регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія Azur Air Ukraine.

"При цьому, авіакомпанія Azur Air Ukraine - єдиний чартерний перевізник, представники якого постійно знаходяться в аеропорту і під час затримок рейсів надають пасажирам весь необхідний обсяг послуг та інформаційного супроводу. Служба аеропорту не зафіксувала жодного випадку порушення порядку обслуговування пасажирів", - підкреслив Рябікін.

Нагадаємо, що за попередніми підрахунками, у результатів масових затримок авіарейсів постраждали 1,5 тисячі українських туристів.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme