В ОПУ хочуть побудувати у Києві величезну естакаду, яка з'єднає різні кінці міста
У Києві планують побудувати платну двоярусну автомобільну естакаду, яка дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за 30 хвилин
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Наші гроші".
Заступник керівника Офісу президента України Кирило Тимошенко надіслав до Кабміну звернення президента Української транспортної корпорації по держаному будівництву "Укртрансбуд" Віктора Блонського з пропозицією побудувати двоярусну автомобільну естакаду у Києві. А урядовці надіслали лист у КМДА.
У самому ж зверненні Блонського до Тимошенка зазначається, що будівництво двоярусної авто естакади, яка буде розташована над діючою гілкою залізниці, що проходить через Київ, дозволить значно поліпшити транспортну ситуацію у столиці (вирішить проблему відсутності швидкісних автомагістралей та місць для паркування транспорту).
Естакада довжиною приблизно 25 км має перетинати місто зі сходу (район метро Святошин) на захід (район в'їзду з правого берега на Дарницький міст), що дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за півгодини. У місцях примикання з основними проспектами ( через кожні 5-6 км) будуть передбачені в'їзди / виїзди, а також паркінги. Загальна приблизна кількість місць для паркування – 25 тисяч.
На деяких ділянках естакади планують встановити сонячні батареї, щоб забезпечувати освітлення і роботу світлофорів.
Також розглядається можливість використання електроенергії, отриманої від батарей, для підігріву дорожнього покриття в зимовий час.
Крім того, уздовж естакади планують встановити захисні екрани, які знижуватимуть шум та концентрацію шкідливих речовин.
Будівництво проекту триватиме 5 років. Для його реалізації не будуть перекривати основні автомагістралі і обмежувати рух залізничного транспорту.
Вартість естакади складе від $2,2 млрд. Реалізувати проєкт планують за рахунок іноземних інвестицій.
Кошти планують повертати платою за проїзд:
- вартість для легкових автомобілів – 50 грн;
- для автомобілів середньої вантажопідйомності і автобусів – 75 грн;
- для вантажного транспорту – 150 грн.
Термін окупності проєкту – 15 років. Термін концесії – 20 років, після чого об’єкт передається державі.
Нагадаємо, в мережі показали як будують естакаду на трасі Київ—Чоп.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ