Виробники трамваю, в якому киянин спалив свій мобільник, дали йому гроші на ремонт
Під час спеціального розслідування виробник трамваїв, які курсують на швидкісній лінії з вокзалу до Борщагівки, повністю визнав свою провину
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу "Київпастрансу".
Зокрема, 5 березня на гарячу лінію КП "Київпастранс" звернувся громадянин Артем П. Він повідомив, що при спробі зарядити свій смартфон в одному з нових трамваїв на Борщагівській лінії швидкісного трамваю гаджет було пошкоджено. Працівники гарячої лінії передали інформацію до трамвайного депо ім.Шевченка, яке обслуговує маршрути Борщагівської ЛШТ.
В депо було створено робочу комісію, до якої увійшли також представники заводу-виробника трамваїв PESA. Хочемо зазначити, що це було обов'язковою умовою, так як трамваї PESA знаходяться на гарантійному обслуговуванні. Робоча комісія провела технічне дослідження та навіть взяла до уваги записи з камер спостереження у салоні.
Польська сторона визнала факт пошкодження смартфона через технічні проблеми. 27 березня за результатами розслідування громадянину Артему П. представники заводу-виробника в повній мірі компенсували витрати на ремонт гаджета.
Ситуація була врегульована та претензій у громадянина Артема П. не залишилося.
Представники заводу-виробника трамваїв PESA повністю перевірили технічний стан всіх пристроїв для зарядки електронних гаджетів. Все працює справно.
Нагадаємо, директор Департаменту транспорту Сергій Майзель начебто обіцяв, що пасажиру, в якого згорів телефон, куплять новий пристрій.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ