UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Вже другий місяць кияни неправильно платять за світло

ДТЕК Київські електромережі повернув клієнтам гроші, помилково сплачені на старі реквізити в січні

Вже другий місяць кияни неправильно плат…

На особові рахунки 203 тисяч побутових клієнтів нового постачальника послуг вже перевели 39 мільйонів гривень, повідомляє Depo.Київ.

Компанія планує перерахувати помилкові оплати, що надійшли в лютому, до кінця березня. До кінця березня також автоматично повернуть кошти, помилково сплачені киянами в лютому, це ще майже 28 мільйонів гривень.

За словами комерційного директора ДТЕК Київські електромережі Олександра Бемма, компанія ДТЕК Київські електромережі вже 3 місяці не виставляє рахунки і не приймає оплату за поточне енергоспоживання. ДТЕК Київські електромережі надсилає квитанції на оплату тільки тим клієнтам, хто має старий борг, накопичений до 1 січня 2019 року. Однак частина клієнтів продовжує за звичкою оплачувати електроенергію за старими реквізитами. В результаті в січні на рахунки компанії помилково надійшло 39 мільйонів гривень.

"Ми пішли назустріч нашим клієнтам, і самі перераховуємо ці переплати на рахунки нової компанії*, яка обслуговує клієнтів з питань розрахунків за електроенергію - постачальника універсальних послуг. До кінця березня ми також автоматично повернемо кошти, помилково сплачені в лютому - близько 28 мільйонів гривень. Просимо киян бути уважнішими і оплачувати спожиту електроенергію безпосередньо постачальнику, який їх обслуговує", – говорить комерційний директор ДТЕК Київські електромережі Олександр Бемм.

Він підкреслив, що поки йдуть перерахунки, в Києві ввели тимчасовий мораторій на відключення побутових споживачів за борги, які з'явилися через плутанину в розрахунках.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme