Як достукатися до "Київтеплоенерго", якщо в будинку нема тепла чи води
Зв'язатися з "Київтеплоенерго" в разі відключення води чи опалення можна кількома способами
У Києві 23 жовтня стартував опалювальний сезон. Однак частина житлових будинків у столиці досі без опалення.
Про це повідомляє Depo.Київ.
В разі відключення води чи опалення з "Київтеплоенерго" можна зв'язатися можна кількома способами:
- На гарячу лінію Центральної диспетчерської длужби з питань ЖКГ – 15-57 зі стаціонарного телефоона, або (044) 500-15-57 – з мобільного.
- На лінію центру комунального сервісу за номером (044) 247 40 40.
- На офіційному сайті у формі зворотного зв'язку вказати свої контактні дані і залишити заявку з адресою.
Також можна звернутися до представників компанії на сторінці "Київтеплоенерго" у Facebook.
На підприємстві зазначили, що підключати житлові будинки до тепла почали 23 жовтня, однак комінальники не можуть підключити до палення одночасно всі будинки.
"У столиці функціонує одна з найбільших централізованих систем теплопостачання в Європі: три потужні теплоелектроцентралі, майже 200 котелень та понад 2,7 тис. км теплових мереж. Тому увімкнення опалення відбуватиметься поступово. На повне розгортання системи теплопостачання знадобиться близько 7 днів", – зазначили у "Київтеплоенерго".
Нагадаємо, що раніше під час розгляду бюджетних змін Київрада ухвалила рішення про збільшення розміру статутного капіталу комунального підприємства "Київтеплоенерго" на 2 млрд грн, яке підтримали 98 депутатів.
У "Київтеплоенерго" заявили, що для населення опалення не подорожчає. Начебто тариф на теплову енергію для цієї категорії споживачів у опалювальному сезоні 2021-2022 202 залишаються на рівні минулого року. Вартість 1 Гкал тепла становитиме 1654,41 грн із ПДВ.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ