Як керівник "Київпастранса" забирає хліб у своєї прес-служби

Прес-служба "Київпастранса" не знає, що гендиректор підприємства таємно від них розглядає журналістські запити

  • Київ
  • 17 листопада 2015 15:07

Як керівник "Київпастранса" забирає хліб…

Зокрема, редакція Depo.Київ ще 4 листопада поточного року відправила до прес-служби КМДА запит стосовно недотримання графіку курсування міської електрички – потяги постійно спізнюються.

Відповідь на запит наша редакція отримала лише 17 листопада, але не напряму від "Київпастрансу", як це повинно бути, а через прес-службу КМДА.

У прес-службі комунального підприємства, що займається перевезенням пасажирів, нам заявили, що такого запиту вони не отримували взагалі.

Втім, на офіційному бланку "Київпастрансу" з відповіддю на питання Depo.Київ стоїть підпис генерального директора комунального підприємства Сергія Майзеля.

Більше того, дата заповнення цього документу – 5 листопада.

Як керівник "Київпастранса" забирає хліб у своєї прес-служби - фото 1

По-перше, невідомо, де "гуляв" наш запит майже два тижні. По-друге складається враження, що директор "Київпастрансу" читає журналістські запити в обхід своєї прес-служби, яка не знає, які питання від преси надходять на підприємство.

Хоча, апріорі такого бути не може, адже прес-служба на те й створена, щоб полегшувати роботу керівництва будь-якого відомства у роботі з журналістами.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme