Як Кличко буде піарити себе за 200 бюджетних мільйонів
Безкоштовний піар очільника Києва прихований у міській цільовій програмі "Київ інформаційний"
Люблять наші чиновники показати себе у найкращій красі та ще й не платити за це ні копійки.
У мерії придумали міську цільову програму, яка покликана фінансово підтримати телебачення, радіо і газети, контроль над якими має столична влада.
Офіційно на Хрещатику, 36, навіть не приховують, що основне завдання програми "Київ інформаційний" – донести до киян ініціативи та рішення столичної влади.
Цікаво, що під шумок буде створений навіть відділ, представники якого будуть моніторити усі ЗМІ та інтернет-ресурси. Більше того, спеціальна група буде займатися моніторингом соціальних мереж.
Напевно, у Кличка хочуть дізнатися, як кияни відгукуються у соцмережах про роботу мера і його команди.
Програма "Київ інформаційний" розрахована на три роки і на її фінансування пропонують виділити більше 211 млн. гривень з яких майже 175 млн. піде з бюджету Києва, а решту зароблять самі рупори Кличка – комунальні ЗМІ.
Depo.Київ вирішив проаналізувати на що ж буде витрачено майже 200 мільйонів гривень з бюджету Києва.
Наприклад, комунальні газети дуже полюбляють друкувати на обкладинці портрети Віталія Володимировича. У газетярів є таке правило: виносити на першу сторінку тільки топ-теми.
Ось так цьому правилу слідує муніципальна газета "Вечірній Київ".
Особливо потрібні комунальні газети напередодні виборів. Якщо звісно ж чинний мер балотується на повторний термін.
Читачу ще й бажано натякнути, хто є головним претендентом на крісло мера.
Паралельно з цим можна ще сім`ю безкоштовно попіарити.
Схоже, комунальні ЗМІ змагаються у креативності, зображуючи сім`ю очільника міста.
Інша муніципальна газета "Хрещатик" теж полюбляє свого "хазяїна", публікуючи його портрети на обкладинці.
Або така обкладинка...
Крім газет про звитяги Кличка ще й розповідають на комунальному каналі "Київ" та під час ефірів на радіо "Голос Києва". Не слід забувати і про сайт мерії, де очільник столиці взагалі зображується як супермен, що вирішує будь-які проблеми у місті.
Висновок: на мера Кличка працює ціла армія піарників-журналістів і саме для них у наступні три роки хочуть виділити майже 200 млн. гривень з бюджету столиці.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ