ЛЧ 2018
Євробачення
Обличчя
Сектор
Спепроекти
Країна Укропів

Кличко не втримався від спокуси заробити на маршрутках

Заяви мера Києва про викорінення маршруток у столиці розходяться з діями столичної влади
Depo.
28 листопада 2015 09:00
ФОТО: depo.ua
Кличко не втримався від спокуси заробити на маршрутках
Кличко не втримався від спокуси заробити на маршрутках

У мерії столиці заявили, що з 28 листопада буде підвищена вартість проїзду у деяких маршрутках столиці, які перебувають на балансі "Київпастрансу".

Зокрема тариф на проїзд підвищиться на 14 маршрутах. Десь до вартості поїздки додадуть 50 копійок, а десь - і гривню.

З одного боку це, не критично вдарить по гаманцях пасажирів, але таку ініціативу мерії слід розглядати під іншим кутом.

Ще минулого року мер Кличко пішов перевіреним шляхом попередників і заявив, що Київ бере курс на викорінення маршрутних таксі як громадського транспорту. Жовті буси-розвалюхи очільник Києва обіцяв замінити великими автобусами і тролейбусами. Цей піар-хід Кличко використовував ще кілька разів, але й досі столицею ганяють недобиті "Богдани", яким вже давно треба йти "на пенсію".

Більше того, влада Києва насправді і не збирається боротися з цим ганебним явищем. Бо головною причиною підвищення вартості проїзду на 14 маршрутах є те, що у діючому тарифі відсутня складова оновлення рухомого складу. Людською мовою це перекладається так: підвищення тарифу дасть змогу накопичувати гроші на нові буси, якими згодом замінять ті самі старі "Богдани".

У "Київпастрансі" навіть зазначили, що якщо цього не зробити, то згодом комунальне підприємство взагалі може втратити свої позиції на ринку маршрутних перевезень. А тому напрошується невтішний висновок: ні мер Кличко, ні його чиновники навіть не думають викорінювати маршрутки у столиці. Навпаки: цей вид транспорту під крилом мерії буде розвиватися, щоб конкурувати з приватними перевізниками.

Тобто очільник Києва, як і його попередники, не втримався від спокуси підзаробити грошенят на маршрутках. Бо головна фішка цього виду транспорту – "живі" гроші, які, по суті, безконтрольно курсують усередині "Київрпастрансу". Порахувати ці кошти практично неможливо, адже водії маршруток зазвичай не видають квитки на проїзд, як у автобусах чи тролейбусах. І це - ще одна проблема, яку столична влада навіть не думає вирішувати.

Отже, незважаючи на заяви мера Кличка про боротьбу з маршрутками, їхня кількість буде, навпаки, тільки збільшуватися. Ніхто не збирається пиляти фінансову гілку, на якій сидить…

Більше про життя столиці та області читайте на Depo.Київ