Як Кличку поставити на місце водіїв-жлобів, що крадуть тротуари у киян

Система обмеження паркування на Хрещатику, запропонована мерією, виявилася абсолютно недієвою

Як Кличку поставити на місце водіїв-жлоб…

Парковка водіїв-жлобів на пішохідній зоні Хрещатика є справжнім лихом. Гуляєш собі центром міста чи біжиш у справах, а разом з цим потрібно ще й автівки обходити. І стежити, щоб черговий розумник, якому персональну парковку на кожному кроці не побудували, тебе не збив прямо на тротуарі.

Восени минулого року підлеглі мера Кличка з усіх рупорів оголосили, що знайшли вирішення цієї проблеми. Тоді на Хрещатику з'явилися таємничі напівсфери, які мали  обмежити паркування автомобілів на пішохідній зоні.

Спочатку усі були задоволені нововведенням. Окрім автожлобів, які звикли кидати машини де завгодно, чхаючи на людей. Втім, досить скоро з'ясувалося, що напівсфери - не перешкода для вандалів-водіїв, які просто почали виривати обмежувачі з тротуарів Хрещатика.

Ось як це виглядає на ділі - після акту вандалізму залишається стирчати лише залізяка.

Як Кличку поставити на місце водіїв-жлобів, що крадуть у киян тротуари   - фото 1

Станом на кінець січня на Хрещатику було встановлено 889 напівсфер - про це Depo.Київ повідомили у Департаменті транспортної інфраструктури. Загалом за бюджетні кошти було закуплено 895 одиниць цього товару. Кожна така напівсфера обійшлася платникам податків 168 гривень. Тобто на боротьбу з водіями-жлобами було витрачено трохи більше 150 тис. гривень.

Проте на питання стосовно кількості пошкоджених напівсфер, у мерії зазначили, що "Київтранспарксервіс" не веде такої статистики, мовляв, усі пошкоджені обмежувачі замінює постачальник, тож на це бюджетні кошти вже начебто не витрачаються.

Це, звісно, радує, але по всьому виходить, що ці напівсфери, все ж таки, не дуже ефективні, адже Хрещатик як був, так і лишається заставлений автівками.

Як Кличку поставити на місце водіїв-жлобів, що крадуть у киян тротуари   - фото 2

Щойно обмежувачі встановлять знову, як автожлоби одразу їх "викорінюють", щоб вліпити на тротуарі свою машину. Щось підказує, що невдовзі постачальнику цих предметів набридне такий хід справ, і він махне рукою на боротьбу з паркувальною вакханалією.

У мерії ж схоже, не надто воліють навести порядок у цьому питанні. У Департаменті транспорту заявили, що боротьба з неправильними парковками – це парафія поліцейських, які повинні штрафувати порушників. А самі напівсфери, встановлення яких є ініціативою підлеглих Кличка, є лише допоміжним технічним засобом обмеження.

Depo.Київ вирішив дати кілька порад меру та його команді, як ефективніше боротися з водіями-жлобами, які звикли паркуватися на пішохідній зоні Хрещатика - а зникнути вони мають.

Наприклад, комунальникам за безпосередньої підтримки поліції (головне - викликати) слід активніше користуватися евакуаторами, які тепер дозволені. Усе це виховуватиме водіїв через "сарафанне радіо".   

Можливо, мерії слід запровадити чергові патрулі "Антипаркувальник". Достатньо кількох комунальників, які слідкуватимуть за тим, щоб водії не ставили машини на тротуарі. В разі відмови перепаркуватися комунальники, знову ж таки, можуть викликати поліцію і прослідкувати, аби на порушника був обов'язково накладений штраф. Бо, відверто кажучи, наразі на Хрещатику не надто багато поліцейських, як це було на початку їхньої діяльності. А якщо вони і є, то часто не звертають уваги на водіїв-жлобів.

Далі - більше. Можна встановлювати важкі бетонні тумби для квітів, які місту точно не завадять. Їх вже не вирвеш з тротуарної плитки, як напівсферу, та й пересунути доволі важко. Єдиний вихід – розбити кувалдою.

Або встановити висувні обмежувачі руху - боларди, як, наприклад, у Львові. Там вони  діють і чудово зупиняють порушником. З наступним візитом до автомайстерні.

Столична влада може звернутися до парламенту з ініціативою трохи підкорегувати адміністративний кодекс в частині неправильного паркування авто. За парковку на пішохідній зоні можна запропонувати стягувати штраф у кілька тисяч гривень. Може, це змусить думати водіїв.

А якщо вже керівництво міста вкрай дістане нахабна поведінка водіїв-жлобів, можна взяти на озброєння і жорсткіші методи. Скажімо, встановивши металеві стовпчики на тротуарах і під'єднати їх до струму. Не сильного. І у гумовому кожусі. Усе це повинно супроводжуватися відповідними оголошеннями.

Як Кличку поставити на місце водіїв-жлобів, що крадуть у киян тротуари   - фото 3

Наразі металеві стовбчики просто спилюють. Так от якщо вандал захоче зрізати такий "прокачаний" обмежувач, то його добряче довбане після того, як пилка дістанеться заліза, перерізавши резину. Тому що комунальне майно і комфорт киян - понад усе!  

Це, звісно ж, дещо жартівлива пропозиція, але в кожному жарті є доля правди. І в даному випадку вона така, що вічно відсижуватися Кличку і його талановитій команді не вийде, і проблему паркування на тротуарах все одно доведеться вирішувати. Тож чим раніше це зробити, тим буде краще для всіх.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme