Як комунальники Кличка роблять Київ ще суворішим, аніж він є

Багато комунальних організацій воліють просто відправити відписку стосовно тієї чи іншої проблеми

Про це повідомляє кореспондент Depo.Київ.

Зокрема, минулого місяця в рамках рубрики "Київ суворий" кореспондент Depo.Київ відправив до "Контактного центру міста Києва 1551" скаргу стосовно незадовільного стану тротуарної плитки на вулиці Дмитрівській.

Тут перехожі можуть просто зламати ноги через суцільні вибоїни на плитці.

За кілька тижнів надійшла відповідь з "Контактного центру міста Києва 1551" і в статусі до скарги було написано "Виконано".

Кореспондент Depo.Київ пішов на те саме місце, де місяць тому було вибоїни на тротуарі. Ситуація зовсім не змінилася – вибоїни такі самі.

Цікаво, що у пояснені до відповіді на скаргу вказується, що ремонт асфальтового покриття проїжджої частини та тротуарів по вул.Дмитрівській внесений в план капітального ремонту дорожнього покриття на 2017 рік. Втім, коли саме розпочнеться цей ремонт не вказується. Тому невідомо, скільки ще місяців кияни вимушені будуть "вбивати" своє взуття на тротуарі по вулиці Дмитрівській.

Залишається лише загадкою, чому комунальники вирішили поставити статус "Виконано" навпроти цієї проблеми.

Нагадаємо, кореспонденти Depo.Київ тепер будуть писати скарги до "Контактного центру міста Києва 15-15" щодо усіх проблем, на які не звертають уваги комунальники. Після того, як комунальні служби будуть виправляти ці недоліки, ми писатимемо про це в наших новинах. Таким чином будемо намагатися зробити суворий Київ більш придатним до комфортного життя.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme