UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Як шахраї дурять киян під "прикриттям" "Київводоканалу" (ФОТО)

До контакт-центрів Київводоканалу надходять скарги щодо шахрайства по процедурі опломбування лічильників та їх передачі на комерційний облік

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу відомства.

Мешканці жаліються, що до квартир приходять невідомі та представляються уповноваженими особами Київводоканалу або підрядної організації ТОВ "Мастергаз", пропонують за грошову компенсацію опломбувати лічильник та передати його на комерційний облік, вимагаючи від споживачів надати цілий пакет документів для нібито оформлення договору з Київводоканалом. Після чого опломбовують лічильник пломбами, які дуже схожими на пломби Київводоканалу.

"В результаті цих шахрайських дій страждають споживачі, які очікують нові платіжки з урахуванням нібито опломбованого лічильника", - йдеться в повідомленні.

Київводоканал офіційно заявляє, що не співпрацює з жодними підрядними організаціями для проведення процедури опломбування лічильників та запевняє, що жодна інформація про опломбування та передачу таких лічильників на комерційний облік не надходить.

"Для того, щоб не стати жертвою шахраїв, перевіряйте наявність посвідчення працівника Київводоканалу та слідкуйте, щоб у його наряді був вказаний номер Вашої квартири", - йдеться в повідомленні.

Для опломбування лічильника необхідно залишити заявку в Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу (тел. (044) 202-02-02, 200-73-55). Ця процедура є безкоштовною.

Нагадаємо, ПАТ "АК Київводоканал" попереджає столичних жителів про аферистів, які закликають обов'язково прочистити каналізацію у будинку.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme