ЮНЕСКО заборонило Кличку будувати міст через Володимирський узвіз

Хоча про заклик відмовитися від будівництва було відомо ще місяць тому, у мерії стаханівськими темпами продовжують зводити міст
 

ЮНЕСКО заборонило Кличку будувати міст ч…

ЮНЕСКО виступило проти будівництва пішохідно-велосипедного моста, який повинен з'єднати Володимирську гірку з аркою Дружби народів. Про це сказано в листі Міністерства культури в КМДА від 11 лютого, який є у розпорядженні "Ліга.Бізнес", повідомляє Depo.Київ.

У листі Міністерства культури йдеться, що відповідно до закону "Про охорону культурної спадщини", перед початком будівельних робіт поряд з об'єктами всесвітньої спадщини, в їхніх буферних зонах та прилеглих територіях необхідно проінформувати Комітет всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.

В середині лютого ЮНЕСКО надіслав Міністерству культури лист, в якому вимагає припинити всі роботи.
Будівельні роботи почалися в кінці минулого року, а сам міст планували відкрити до Дня Києва – наприкінці травня. Якщо Київ і ЮНЕСКО не знайдуть спільну мову, договір про співпрацю між сторонами може бути розірваний.

Нагадаємо, що в середині листопада 2018 року заступник мера Олександр Спасибко повідомив, що на Володимирській гірці розпочались "археологічні дослідження", після яких одразу мало розпочатися будівництво мосту. Як будівництво узгоджувалося без археологічних досліджень, не уточнялося. Офіційно про старт зведення переходу було оголошено за місяць, в середині грудня. Відкрити міст мають до найближчого Дня Києва наприкінці травня.

За наявними даними, вартість проекту складає близько 260 млн грн. Восени, 16 жовтня, КП "Інженерний центр" за понад 390 тис. грн., без торгів, замовило виготовлення макета, який має інформувати перехожих про будівництво пішохідно-велосипедного моста через Володимирську гірку. При цьому в столичному бюджеті на 2018 рік на міст над Володимирською гіркою було закладено 70 млн грн., а в кошторисі на майбутній рік, за прогнозами, на ці ж цілі планують виділити ще 115 млн грн.

Для порівняння, на будівництво одного з найвідоміших і найважливіших столичних довгобудів, Подільсько-Воскресенського мостового переходу через Дніпро і Чорторий, можуть дати лише 630 млн грн., що навіть менше, ніж в поточному році (1 млрд грн). На реконструкцію трамвайної лінії по вулиці Дмитрівській на кінець минулого року було потрібно більше 200 млн. гривень, але виділили лише 100 тис. гривень на проектні роботи. На ремонт та заміну ліфтів на 2018-й було передбачено 26 млн. гривень (2017 року було закладено 100 млн, але "освоїти" їх не встигли), хоча загалом потрібно 740 млн. грн.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme