За минулий рік кияни подали до кол-центру "15-51" 2,5 млн. скарг
Здебільшого кияни обирають телефонний формат подання скарг
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу КМДА.
Зокрема, операторами опрацьовано 1,47 мільйони телефонних дзвінків, 0,26 мільйони електронних звернень і надано 0,76 мільйони консультацій.
Цікаво, що у порівнянні з 2014 роком кількість звернень зросла практично удвічі.
Активніше кияни почали користуватися і сайтом 1551.gov.ua, на який припадає 69% електронних звернень. У чотири рази – до 28,2 тисяч звернень, зросла популярність мобільного додатку.
При тому, що у зміні працює 20 операторів, за минулий рік вдалося втримати очікування з'єднання на рівні 3 хвилин і забезпечити середню тривалість розмови оператора у 2,5 хвилини.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ