Скільки Кличко заробив би на рекламі від запору в Лондоні

На спотворенні громадського транспорту бюджет Києва заробляє смішні гроші

Скільки Кличко заробив би на рекламі від…

Depo.ua вирішив з`ясувати, скільки грошей чиновники дають в бюджет столиці, приносячи в "жертву" громадські автобуси-тролейбуси.

Над пасажирами знущаються

Нещодавно колишній радник мера Києва Олександра Кава поглузував зі столичних комунальників, які розфарбовують тролейбуси гидкою зеленою фарбою, котра підходить хіба що для парканів.

За словами екс-радника Кличка, тролейбуси спеціально так фарбують, аби потім навісити на корпус рекламні банери.

Дійсно, у столиці просто кишить автобусами, тролейбусами і трамваями, які просто заліплені рекламними носіями. Втім, не тільки старий рухомий склад може бути "згвалтований" рекламою. Часто-густо потерпають і нові автобуси чи тролейбуси.

Стоїш на зупинці, а за тобою приїжджає трамвай, обклеєний рекламою засобу проти запору. Після цього вже якось і не хочеться заходити в такий вагон.

Крім того, на деяких автобусах-тролейбусах розклеюють рекламні банери не тільки на металевих частинах кузова, але й - на вікнах. От їдеш собі в салоні такого автобусу, а в очах аж рябить - нічого не видно через рекламу засобу від похмілля.


Заради ж чого влада столиці так знущається над киянами і гостями міста?

Ми зайшли на один із сайтів компанії, що займається рекламним брендуванням муніципального транспорту. На цьому ресурсі вказується, що з автобусними парками і тролейбусними депо є прямі договори, щоб розміщувати рекламні полотнища на зовнішніх стінках машин.

Для прикладу, щоб повністю "облити" автобус рекламою, треба викласти аж п`ять тисяч гривень на місяць. В цю суму входить виготовлення самої реклами та видача дозвільних документів. А от тисяча гривень піде на оренду носія під рекламу, тобто - самого кузова автобуса.

Втім, це найнижчі ціни, адже усе залежить від маршруту, де їздить транспортний засіб. Якщо це примітивний спальний район, ціна буде нижчою, а якщо центральні вулиці Києва - плата підвищується.

Так, одне з агентств пропонує забрендувати трамвай вашою рекламою 18 маршруту (Контрактова площа - вул. Старовокзальна) за 18 тис. гривень. З цієї суми на оренду вагону піде 3,5 тис.

Скільки грошей отримує бюджет

На сьогоднішній день у столиці в наявності є більше 400 тролейбусів. Також у місті функціонують більше 300 трамваїв, а от автобусів нараховується більше тисячі одиниць.

Звичайно, не увесь рухомий склад забрендований рекламою. Втім, якщо прикинути, що третя частина автобусів, тролейбусів і трамваїв все ж підпала під "обструкцію" банерами, виходить що десь 500 одиниць приносять прибуток від реклами. Беремо дані, що в середньому місячна оренда корпусу транспортного засобу коштує 2 тис. гривень.

От і виходить, що на рекламі, розміщеної на зовнішніх стінках автобусів-тролейбусів, заробляється приблизно мільйон гривень на місяць, або 12 мільйонів на рік. Це просто сьози у порівнянні з тим, що бюджет столиці складає близько 22 млрд. гривень. Слід зауважити, що міська влада регулярно витрачає мільйони гривень на формування іміджу Києва. Тут буде до слова приказка: одне лікують - інше калічать.

Адже важко уявити, як сприймають іноземці столичні автобуси і тролейбуси на яких живого місця немає через рекламу.

У багатьох містах Європи наземний транспорт має єдину схему розкраски. Це не тільки підвищує його видимість в потоці машин, але й доповнює образ міста.

Хто з мешканців Лондона може уявити собі, щоб чиновники пішли на варварський крок і повністю "закутали" легендарні червоні міські автобуси рекламою?

Наші ж чиновники заради лишнього мільйона гривень ладні спотворити усе.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme