На столичний міст Патона можуть повернути трамваї (СХЕМА)

Покращити транспорту ситуацію у Києві можна, якщо об’єднати лівобережну і правобережну трамвайні мережі, повернувши колії на міст Патона і проклавши їх на недобудованому Подільському мосту

На столичний міст Патона можуть повернут…

Про це заявив транспортний інженер Департаменту архітектури та містобудування КМДА Віктор Петрук, повідомляє Depo.Київ.

Він нагадав, що колись у Києві прибрали багато трамвайних колій, так, що нині трамваї виконують функцію транспорту, що підвозить пасажирів до метро чи електрички.

"Єдиною перспективою трамвая є відмова від функції транспорту, що підвозить пасажирів, на користь функції транспорту, який перевозить людей від місця проживання до місця роботи. А для цього необхідно об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі", – написав Петрук у своєму "Фейсбуці".

На його думку, найефективнішим способом такого об’єднання є будівництво 30-кілометрового кільця легкорейкового транспорту, з двома переходами через Дніпро: мостом Патона і Подільським мостовим переходом.

Також Петрук додав, що через те, що Подільський міст досі не добудований, перший етап об’єднання трамвайних мереж передбачає лише відновлення лінії на мосту Патона.

На столичний міст Патона можуть повернути трамваї (СХЕМА) - фото 1

Нова транспортна модель пропонує відновити трамвай на мосту Патона і збудувати гілку від проспекту Возз’єднання через бульвар Дружби Народів, вулиці Червоноармійську/ Горького, Саксаганського/ Жилянську.
А також реорганізувати існуючі 20 трамвайних маршрутів у 8 нових: №1 – Михайлівська Борщагівка – площа Шевченка, №2 – "Кільцева дорога" – вулиця Милославська; №3 – "Позняки" – вулиця Милославська; №5 – площа Либідська – "Героїв Дніпра"; №6 – Автогенний завод – Рембаза; №7 – ДВРЗ – "Лісова" та №8 – вулиця Лайоша Гавро – Пуща-Водиця.

"Пасажиропотік трамваю збільшиться у 2,4 рази (з 343 до 812 тисяч пасажирів/добу). Комплекс міської електрички + легкорейковий транспорт розвантажить метрополітен на 18% (в цілому)", - переконаний Петрук.

Він також наголосив, що розвито міської електрички на Троєщину і відновлення трамваю на Патона "повністю і з великим запасом вирішують транспортні проблеми Троєщини, лівого берега і міста в цілому".

"Реконструкція міської електрички і будівництво лінії ЛРТ – єдині крупні транспортні проекти, що не потребують будівництва нових мостів через Дніпро", - підсумував Петрук.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme