У Кличка придумали, чим замінити метро на Троєщину

У Києві представили напрацювання нової транспортної моделі, яку КМДА проектує спільно зі Світовим банком. Вона стосується Троєщини, де через відсутність метро сполучення з центром є найскладнішим у Києві

У Кличка  придумали, чим замінити метро…

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на Вести.

Основна ідея розробників - подовжити існуючі маршрути і об'єднати їх. Таким чином, скоротиться час у дорозі і загальна вартість проїзду. Аналіз маршрутів з Троєщини на правий берег показав: жоден з 19 не з'єднує її з діловим центром, де в основному і працюють мешканці району. Тому маршрути змінять таким чином, що з 19 без змін залишаться 3-4, інші будуть об'єднані, продовжені або оптимізовані по-іншому.

"Треба, щоб жителі Троєщини могли без пересадок добиратися до роботи і назад. Частина маршрутів буде об'єднуватися. Наприклад, ми пропонуємо об'єднати тролейбусні маршрути №22, 27 (із Солом'янського району - до метро "Петрівка") і №30, 31 (з "Петрівки" на Троєщину). Замість чотирьох коротких утвориться два довгих. Пасажири заощадять 15-20 хвилин на пересадці і платитимуть менше", - сказав перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов.

У Кличка  придумали чим замінити метро на Троєщину - фото 1

Також у новій схемі маршруту з Троєщини через центр пропонують пустити автобус з кінцевою зупинкою на вокзалі - вся дорога забере годину, а платити доведеться всього три гривні. 

Третю гілку планують пустити з Троєщини на Поділ.

"Є ще ідея пустити з Троєщини автобус до метро "Либідська", до автовокзалу. Завдання - не просто вивезти людей із спального району до найближчого метро, а там нехай їдуть як хочуть, а доставити туди, куди їм потрібно", - додає радник голови КМДА Олександр Кубрак.

Більше новин про життя Києва читайте на Depo.Київ.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme