Головний дорожник Києва товаришує з людьми Януковича і слухає шансон

Новопризначений генеральний директор "Київавтодору" обіцяє столичним водіям супердороги за 5 років, а також постити ями у "Фейсбуці"

Головний дорожник Києва товаришує з людь…

Київ.depo.ua подивився,  що відомо про нового головного дорожника столиці.

Скандали, у яких засвітися Густєлєв

У столиці з`явився черговий керівник з латання доріг. Мер Києва Віталій Кличко видав розпорядження про призначення на посаду генерального директора "Київавтодору" Олександра Густєлєва.

Цей чиновник є зовсім непублічним. Близько місяця він виконував обов`язки гендиректора "Київавтодору" і, на думку Кличка, вже заслужив стати повноцінним директором без "в.о.".

Олександр Густєлєв є дипломованим спеціалістом з дорожнього господарства. У 2005 році став одним з наймолодших начальників у структурі "Укравтодору", коли у 33 роки очолив луганську філію цього гіганта. За даними місцевих ЗМІ, він був креатурою тодішнього прем`єр-міністра Юлії Тимошенко. Через якийсь час Густєлєву довелося піти з посади начальника Луганського облавтодору, але вже за три роки було його "блискавичне" повернення.

Тодішній директор підприємства Борис Корляков запевняв, що пішов на лікарняний, а коли одужав, то в його робочому кріслі вже сидів Олександр Густєлєв.
Луганські ЗМІ назвали Густєлєва столичним рейдером, мовляв, він за згодою керівництва "Укравтодору" змінив охорону офісу Луганського облавтодору і тільки таким чином став його директором.

Втім, буквально за півроку Густєлєва знову попросили на вихід. Корляков у суді зумів довести, що призначення Густєлєва начальником Луганського облавтодору було "помилкою".

Пізніше Борис Корляков розповідав журналістам, що Густєлєв довів стан регіональних доріг до хаосу. Начебто при Густєлєві були звільнені з посад справжні спеціалісти, а на їхнє місце приходили дилетанти. Мовляв, плани з ремонту і будівництва доріг були провалені.
Чим займався Густєлєв після цього - невідомо. Далі він "випливає" у 2011 році, коли стає головою правління "Черкаського асфальтобетонного заводу". Але за півтори роки його звільняє наглядова рада компанії. Причини звільнення залишилися поза кадром.

Невідомо за що буде будувати

Ще до того, як Кличко офіційно призначив його начальником "Київавтодору", Густєлєв вже почав розповідати, що зробить зі столичних доріг цукерочку.
Зокрема, він заявив, що до Дня Києва має презентувати програму реконструкції і будівництва доріг столиці у 2015-2020 роках.
Мовляв, цей документ вирішить усі проблеми киян на дорогах, адже будуть збудовані нові глобальні розв`язки, котрі допоможуть містянам швидше виїжджати зі спальних районів Києва.

Але за що пан Густєлєв буде усе це будувати залишається великим питанням.
За словами мера столиці Віталія Кличка, сьогодні 90% доріг потребують капітального ремонту і на це потрібно майже півтора млрд грн. Таких грошей звичайно, немає. Цього року на капремонт столичних доріг виділили трохи більше 130 млн. грн.
Разом з тим, на будівництво лише однієї транспортної магістралі у столиці йде по кілька сотень мільйонів гривень. Не треба також забувати, що у столиці ще чекає свого часу Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. І можна припустити, що усі більш-менш "вільні" кошти будуть направлятися на завершення цього об`єкта.

Виходить, що за поточного бюджету аби магістралі стали більш-менш нормальними, треба як мінімум 10 років. І це при тому, що відремонтовані дороги не будуть "псуватися", а це фізично неможливо. Про які там нові розв`язки можна мріяти, коли тут аби існуюче господарство до ладу привести.

Більш реалістично виглядає "густєлєвська" реформа "Київавтодору" в Інтернеті. Нещодавно чиновник заявив, що кардинально змінить роботу комунальної корпорації. Вона буде відображатися в оновленні сайту автодору, а також створенні сторінки у "Фейсбуці".

До речі, нещодавно Олександр Густєлєв завів і свою сторінку у цій соціальній мережі. Тут він зазвичай постить стан київських доріг і "прогулянку" по них з мером Кличком.

Крім того, Густєлєву подобається слухати короля російського шансону Михайла Круга. Варто додати, що у цій соціальній мережі нещодавно він подружився з першим віце-прем`єром часів Януковича Валерієм Хорошковським.

Напевно, головному дорожнику столиці слід подумати, чи переймати досвід роботи чиновників часів президента-втікача.

Все новости Киева читайте на Depo.Киев

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme