Бюджет Києва-2020: Підвищать податкові "надої" з містян та збільшать фінансування чиновників

У бюджеті також закладені помірні суми на продовження будівництва Великої кільцевої дороги, Подільсько-Воскресенського мосту і Шулявського шляхопроводу  


 

  • Київ
  • 20 листопада 2019 16:00

Бюджет Києва-2020: Підвищать податкові "…

Depo.Київ проаналізував проект бюджету столиці на 2020 рік і ось, що з цього вийшло.

Бюджет столиці на наступний рік планується на півмільярда більший, ніж був головний фінансовий документ у 2019 році. У проекті бюджету вказано, що доходи заплановані на рівні 57 мільярдів 926 мільйонів гривень, а у 2019 році ця сума складала 57 мільярдів 434 мільйонів гривень. У свою чергу, видатки наступного року заплановані на рівні 57 мільярдів 991 мільйонів гривень, що робить бюджет-2020 дефіцитним на відміну від поточного бюджету, який був навіть профіцитним, адже надходження були на два мільйони гривень більшими ніж видатки. 

Бюджет Києва-2020

Бюджет Києва-2019

Доходи – 57 926 млн грн

Доходи – 57 434 млн грн

Видатки - 57 991 млн грн

Видатки – 57 432 млн грн

Дефіцит – 65 млн грн

Профіцит – 2 млн грн 

 Податкові надходження

Наступного року фінансисти мерії вирішили збільшити суму від надходження податків аж на шість мільярдів гривень у  порівнянні з 2019 роком. Лише податок на доходи фізичних осіб, на думку розробників проекту бюджету, має дати на чотири мільярди гривень більше ніж у 2019 році. Надходження від податку на прибуток підприємств взагалі хочуть збільшити до більш ніж п'яти мільярдів замість 4,2 мільярди цього року.

 

 

2020 рік

 

 

2019 рік

 

46 948 млн грн

40 430 млн грн

 

Податок на доходи фізичних осіб

26 454 млн грн

22 217 млн грн

Податок на прибуток підприємств

5 042 млн грн

4 200 млн грн

Податок на майно

7 213 млн грн

6 363 млн грн

Єдиний податок

7 000 млн грн

5 724 млн грн

 

Витрати бюджету

Наступного року чиновники хочуть навіть зменшити витрати на фінансування Київради. Якщо у 2019 році її профінансували на 224 мільйони гривень, то наступного року хочуть закласти на це 197 мільйонів. Втім, не слід забувати, що це лише проект бюджету-2020. Наприклад, у проекті бюджету столиці на 2019 рік на фінансування Київради закладали 145 мільйонів гривень, а в кінцевому варіанті вийшло 224 мільйони. Так само може бути і цього разу. На фінансування виконавчого органу Київради – Київської міської державної адміністрації, вирішили з самого початку не економити. Якщо у 2019 році її профінансували на 247 мільйонів гривень, то наступного мають дати більше 400 мільйонів.  

 

 

Київська міська рада-2019

 

 

Київська міська рада-2019

197 565 млн грн

224 млн грн

Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Київради

128 930 млн грн

119 млн грн

Київська міськдержадміністрація-2019

Київська міськдержадміністрація-2018

402 081 млн грн

247 млн грн

 

Фінансування Департаментів

Наступного року майже усі Департаменти столичної мерії отримають збільшені бюджети. Проте Департамент охорони здоров'я "уріжуть" на третину! У свою чергу Департамент транспорту профінансують на третину більше ніж у 2019 році. А Департамент соцполітики взагалі скоротять майже втричі.

 

 

2020 рік

 

 

2019 рік

Департамент освіти і науки

2 867 млн грн

2 553 млн грн

Департамент охорони здоров'я

6 846 млн грн

10 572 млн грн

Департамент соцполітики

3 616 млн грн

8 185 млн грн

Департамент культури

1 688 млн грн

1 288 млн грн

Департамент житлово-комунальної інфраструктури

2 643 млн грн

2 688 млн грн

Департамент будівництва і житлового забезпечення

544 млн грн

1 627 млн грн

Департамент міського благоустрою

267 млн грн

208 млн грн

Департамент транспортної інфраструктури

10 212 млн грн

7 179 млн грн

Департамент інформаційно-комунікаційних технологій (запроваджують, зокрема, е-квиток, запуск якого у повному масштабі зірвано)

594 млн грн                                                                    277 млн грн

Фінансування районів

Наступного року на всі, без виключення, райони збільшили фінансування. Причому, на Дарницький район дадуть більше на 800 мільйонів гривень ніж у 2019 році, а на Дніпровський – на 700 мільйонів гривень більше. А от Голосіївський район "збагатиться" лише на 400 мільйонів гривень, а Печерський взагалі лише на 200 мільйонів гривень.

2020 рік

2019 рік

Голосіївська районна державна адміністрація

1 884 млн грн

 

1 479 млн грн

Дарницька РДА

3 138 млн грн

2 343 млн грн

Деснянська РДА

2 683 млн грн

2 114 млн грн

Дніпровська РДА

2 787 млн грн

2 070 млн грн

Оболонська РДА

2 465 млн грн

1 867 млн грн

Печерська РДА

1 181 млн грн

921 млн грн

Подільська РДА

1 700 млн грн

1 415 млн грн

Святошинська РДА

2 711 млн грн

2 098 млн грн

Солом'янська РДА

2 507 млн грн

1 848 млн грн

Шевченківська РДА

2 012 млн грн

1 637 млн грн

 

Капітальні видатки

Транспорт

У бюджеті на 2020 рік закладено майже 135 мільйонів гривень на будівництво та реконструкцію трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до кисневого заводу. Проте наступного року цей проект повністю не закінчать, адже за планом це мають зробити аж у 2024 році і загалом "коштує" він майже 835 мільйонів гривень. Також більше 100 мільйонів гривень дадуть на реконструкцію трамвайної лінії від вулиці Милославської до залізничного вокзалу у Дарниці. Реконструкцію розпочнуть наступного року і мають закінчити за два роки. Загалом на втілення у життя усього проекту потрібно 500 мільйонів гривень.

200 мільйонів гривень заплановано на продовження будівництва Великої кільцевої дороги від проспекту Рокосовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки. Зараз цей об’єкт готовий на 42%. Усе відкрити мають у 2022 році.

На продовження будівництва багатостраждального Подільсько-Воскресенського мостового переходу наступного року дадуть 620 мільйонів гривень. Це майже така ж сума, яку виділяли на 2019 рік. Зараз об’єкт готовий лише наполовину, а в кінці наступного року, із запланованим фінансуванням, буде готовий лише на 62%. Відкрити міст планують у 2023 році, а загальна вартість будівництва мосту оцінюється в 11 мільярдів гривень.

250 мільйонів гривень закладають на продовження будівництва розв’язки на перетині проспекту Перемоги та вулиці Гетьмана. Загалом вартість цієї розв’язку, яка ще називається Шулявським шляхопроводом, оцінюють у більш ніж мільярд гривень. Восени мер Кличко власним підписом збільшив вартість розв’язки і тепер вона становить більше мільярда гривень. Загалом увесь об’єкт мають завершити до кінця наступного року, хоча рух шляхопроводом мер обіцяв відкрити вже цього року.

Лише 350 мільйонів гривень виділять на будівництво метро на Виноградар. Загалом цей проект із будівництвом електродепо мають закінчити аж у 2024 році, а "коштує" він більше 11 мільярдів гривень.

Наступного року виділять десять мільйонів гривень на проектні роботи з реставрації мосту Патона. Загалом на приведення до ладу цього мосту чиновники хочуть п’ять мільярдів гривень, а усе завершили хочуть аж у 2027 році.

16 мільйонів виділять на будівництво велосипедної доріжки від Поштової площі до мосту Патона по набережній. Запустити її мають у 2021 році. А загалом об’єкт оцінюють у 30 мільйонів.

1,7 мільйона видадуть на проектні роботи з реконструкції каналізаційних мереж з облаштуванням снігоплавильної камери. Вже не перший рік чиновники кажуть про те, що потрібно плавити сніг, але справа з місця не зрушувалась. І ось дають 1,7 мільйона. Загалом втілення цього проекту у життя коштує 40 мільйонів гривень і запустити його мають аж у 2021 році.

Житлово-комунальне господарство 

38 мільйонів гривень виділять на реконструкцію дюкерних переходів через Дніпро. Грубо кажучи, цими переходами нечистоти перекачуються з правого берега столиці на Бортницьку станцію аерації. Загалом проект потребує майже один мільярд фінансування, а закінчать усе в 2022 році.

Лише 30 мільйонів гривень кинуть на реконструкцію самої Бортницької станції аерації. 100 мільйонів виділять на реконструкцію Ново-Дарницького каналізаційного колектора. Його оновлення розпочалось ще у 2014 році, а на даний момент зроблено лише 5% робіт. Закінчити усе обіцяють аж у 2024 році, а потрібно на це більше мільярда гривень. 105 мільйонів гривень видадуть на реконструкцію та переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 у селі Підгірці, куди звозять левову частку відходів зі столиці. Ще 48 мільйонів гривень направлять на рекультивацію полігону, а загалом ці роботи оцінюють у 300 мільйонів гривень і зараз вони лише починаються.

Аж 400 мільйонів гривень виділять на реконструкцію та модернізацію ліфтів у житлових будинках столиці. Цих грошей має вистачити, щоб майже повністю завершити ремонт підйомників, які цього потребують.

220 мільйонів гривень дадуть на переоснащення системи очищення димових газів на сміттєспалювальному заводі "Енергія". Цей процес лише розпочинається, і за ці гроші можна буде виконати третину робіт. Загалом вартість реконструкції заводу оцінюють майже у 700 мільйонів гривень. А от із сортуванням сміття на цьому заводі поки ніяк. Наступного року з бюджету виділять лише 800 тисяч гривень на проектні роботи з реконструкції заводу "Енергія", де хочуть зробити окремий комплекс із сортування відходів. Ця лінія коштує 80 мільйонів гривень, і планують її запустити лише наприкінці 2021 року. 

Схоже, у мерії дійшли до того, що у європейському місті мають бути вуличні туалети. Наступного року виділять сім мільйонів гривень на будівництво інженерних мереж та встановлення громадських вбиралень модульного типу. Загалом цей процес розпочався ще у 2013 році і має завершитись аж у 2025 році. На встановлення туалетів мають загалом виділити більше 50 мільйонів гривень.

На реконструкцію зоопарку наступного року виділять майже 270 мільйонів гривень. На даний момент виконано лише 25% робіт від усього плану з реконструкції зоопарку, а загалом роботи оцінюються у понад 1,7 мільярда гривень і усе планують завершити аж у 2023 році.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme