Через масштабний збій в системі е-квитка у метро колапс: Кияни розлючені
У п’ятницю, 8 листопада, у ранкову "годину пік" у столичній підземці не працювала система е-квитка
Про це повідомляє Depo.Київ.
Так, в пресслужбі КП "Київський метрополітен" пасажирим повідомили наступне: "Система е-квитка тимчасово не працює. Просимо скористатися альтернативним видом оплати".
Пізніше оператор КП "ГІОЦ" відновив роботу системи е-квитка.
Але через збій у системі е-квитка на станціях метро утворився шалений натовп пасажирів, які не могли пройти через турнікети.
До того ж киняи не підбирали слів, коментуючи свої "пригоди" в метро.
Читайте також: По 90 гривень за штуку: На електронні проїзні для столичних школярів витратять 30 мільйонів
Додамо, що чиновники обіцяють виправити провал з е-квитком, встановивши майже 200 автоматів для Kyiv Smart Card.
Читайте також: Тріснули зуби об нові технології: Як чиновники "підмочили" тестування е-квитка у столичному транспорті
Нагадаємо, Як користуватися Kyiv Smart Card. 22 жовтня стало відомо, що в Києві відклали запуск Е-квитка, на який мали повністю перейти 1 листопада. 18 жовтня поповзли чутки, що масштабну експлуатацію єдиного квитка чиновники з КМДА перенесли.
Читайте також: Обіцянки-цяцянки: Як скасування запровадження е-квитка "воскресить" жетони у столичному метро
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ