Чому чиновникам мерії Києва слід подарувати "губозакатну" машинку

Меру Києва слід звернути увагу на автомобільні апетити своїх підлеглих, які чомусь вирішили, що можуть витрачати бюджетні гроші на різноманітні "прибамбаси"

Чому чиновникам мерії Києва слід подарув…

На сайті публічних закупівель "Prozorro" з`явилося оголошення про проведення відкритих торгів на придбання чотирьох автівок "Тойота".

Замовником є комунальне підприємство "Автотранспорте підприємство виконавчого органу Київської міської ради". Простіше кажучи, дане КП надає транспорт для чиновників мерії.

Початок аукціону призначено на 12 грудня. Комунальники сподіваються, що зможуть придбати за 3 млн. 622 тис. грн чотири автівки

Замовники від мерії навіть виписали технічні умови для автомобілів, які мають придбати за бюджетні кошти. Так, одна з автівок обов'язково має бути марки "Тойота" і моделі Highlander – це невеличкий позашляховик.

В технічних умовах до торгів вказано, що даний джип має бути з повним приводом та об`ємом двигуна у 3,5 літри. Крім цього, інтер`єр цього джипу має бути оздоблений комбінованою шкірою та вставками, що імітують дерево. Крім того, чиновники хочуть, щоб передні сидіння позашляховика регулювалися у восьми напрямках. У технічних умовах чітко вказано, що комплектація машини має бути комплектації "Prestige". Звичайно, що на торги допускається лише авто 2016 року випуску.

Ось так виглядає автомрія чиновників Кличка.  

Чому чиновникам мерії Києва слід подарувати "губозакатну" машинку - фото 1

Відкриваємо, сайт офіційного дилера автовиробника, чию продукцію хоче придбати комунальне підприємство. Позашляховик з вищезазначеними характеристиками у комплектації " Prestige" коштує 1 млн. 578 тис. 771 грн.

А це вже салон омріяного позашляховика. Погодьтеся, смаки у підлеглих мера Кличка знаходяться на вищому рівні. 

Чому чиновникам мерії Києва слід подарувати "губозакатну" машинку - фото 2

Для прикладу, така сама автівка, але у комплектації "Comfort" коштує майже на 250 тис. грн менше. У дорожчої машини радіус колеса складає – 19 дюймів, а у дешевшої – 18. У комплектації " Prestige" є такі "навороти", як датчик, що дає змогу автоматично вмикати і вимикати фари, датчик дощу, підігрів руля, сидіння, що має ті самі вісім налаштувань з електроприводом. Дорожча версія має сидіння з комбінованою шкірою і салон з вставками під дерево.

Машина, дешевша на 250 тис. грн, усього цього немає. Проте у мерії вважають, що без цих "прибамбасів"не обійтися. Керування столицею, мабуть, просто зупиниться.

Між тим, вартість автомобіля, який хоче купити підрозділ мерії, можна було б здешевити ще помітніше – якби у мерії, що витрачає гроші киян, була така мета.

Наприклад, така сама автівка, але з двигуном об'ємом не 3,5 літри, а 2,7 літри зі звичайною комплектацією коштує вже не півтора мільйони гривень, а лише трохи більше мільйона. За великим рахунком, різниця лише в тому, що у найдешевшій версії джипу салон виконаний без комбінованої шкіри і сидіння водія має не вісім налаштування з електроприводом, а "лише" щість з механічним приводом.

У машини за мільйон гривень немає повного приводу, як у автівки за півтора мільйони. Але ж і чиновників на цій машині будуть не по бездоріжжю кататися, а по столичних дорогах. Хоча, може, таким чином у мерії наче визнають, що магістралі Києва – це суцільні перешкоди і машина з неповним приводом з ними не впорається.

Не варто також забувати про те, що авто з двигуном на 2,7 літри споживає на один літр менше бензину, аніж його "колега" з об`ємом двигуна 3,5 літри. Наче і невелика різниця, але, враховуючи, скільки наїжджають службові автомобілі за день, то машина з меншим об`ємом двигуна зекономить, як мінімум кілька тисяч гривень на рік на купівлі пального. Не забуваємо і про те, що міська влада наразі заощаджує кожну копійку, про що розповідає на кожному кроці. А різниця між вищеописаними машинами – більше 500 тис. гривень.

Згідно тендеру, три інші машини, які хоче закупити автотранспортне підприємство мерії, також мають бути марки "Тойота", але вже моделі Camry.

Якщо від запланованих на придбання автівок 3,622 млн. гривень відняти 1 млн. 578 тис. 771 грн., то залишається 2 млн. 43 тис. 229 грн. Тобто, за цю суму комунальники планують придбати три автівки "Тойота", по 681 тис. на кожну машину. Та на сайті офіційного дилера автовиробника вказується, що модель Camry у найпростішій комплектації стартує від 717 тис. грн.

Якщо жодна з компаній не погодиться зробити підрозділу мерії знижки на купівлю авто, то чиновникам доведеться думати, як виходити з ситуації. Можливо тоді варто звернути увагу на автомобілі вітчизняного виробництва?

Якщо київські чиновник так полюбляють комфорт і усілякі "прибамбаси" в машинах, то їм можна звернути увагу на "Ланос" у комплектації "Люкс" з автоматичної коробкою передач, гідропідсилювачем керма та кондиціонером. Це авто коштує лише 213 тис. грн. Таким чином, можна вкластися в один мільйон, купивши чотири машини, а зекономлені гроші відправити, скажімо, в добудову Подільського-Воскресенського мостового переходу та метро на Троєщину.

Врешті-решт, за 3 млн. 622 тис. грн., які виділяються на закупівлю чотирьох машин "Тойота", можна буде придбати аж 17 машин вітчизняного виробництва. А значить, більше чиновників зможуть користуватися службовими автомобілями, і питання забезпечення їх транспортом можна буде вирішити одним махом і на кілька років наперед.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme