Деякі кияни отримували "завищені" платіжки за тепло й гарячу воду

"Київенерго" частині киян необґрунтовано нарахувало більшу плату за тепло і гарячу воду

  • Київ
  • 9 листопада 2017 12:00

Деякі кияни отримували "завищені" платіж…

Нині на підставі скарг мешканцям повернули понад 218 тисяч гривень, повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу Держпродспоживслужби.

Зазначається, що цього року до відомства надійшла 191 скарга від споживачів щодо порушення ПАТ "Київенерго" їхніх інтересів при нарахуванні плати за послуги.

За кожною скаргою спеціалісти Держпродспоживслужби провели перевірки і зобов'язали "Київенерго" перерахувати мешканцям плату.

"В одному з випадків "Київенерго" в опалювальному сезоні 2015-2016 року нараховувало плату за опалення за лічильником, а в 2016-2017 році – на підставі середньозважених показників споживання теплової енергії для відповідного населеного пункту", - йдеться в повідомленні.

У Держпродспоживслужбі пояснили, що це суперечить постанові Кабміну, оскільки, якщо у будинку був лічильник, а нині він зламаний чи відсутній, то плата за опалення нараховується відповідно до середньомісячних показників лічильника за попередній опалювальний період.

"Таким чином, ПАТ "Київенерго" у період з жовтня 2016 року по квітень 2017 року необґрунтовано нараховано плату за послуги з централізованого опалення у розмірі – 2 тисячі 844,04 гривні", - йдеться в повідомленні.

За результатами перевірки служба підготувала припис "Київенерго", за яким компанія провела мешканцю перерахунок.

"Усього за результатами позапланових перевірок на підставі скарг споживачів на ПАТ "Київенерго", у 2017 році повернуті необґрунтовано нараховані кошти за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води у сумі 218 тисяч 115,77 гривні", - підсумували у Держпродспоживслужбі.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme