Чому кияни хочуть нацькувати Кличка на панд

Електронні петиції до мера Кличка вказують на те, що деякі чиновники міської адміністрації просто протирають штани у своїх кабінетах або брешуть очільнику міста

Чому кияни хочуть нацькувати Кличка на п…

Соратники мера Кличка та й він сам хизуються тим, що стали повністю відкритими для киян після введення у дію електронних петицій до столичної влади.

Кожен киянин може створити на спеціальному сайті петицію стосовно того чи іншого питання. Якщо петиція набере 10 тис. підписів серед киян, мер візьме її до розгляду.

У такому разі прес-служба Київради чи не одразу рапортує: очільник столиці наказав профільним структурами розглянути "петиційну проблему".

Наприклад, одна з таких останніх петиції – вимога щодо освітлення пішохідних переходів у темний час доби. Автор цієї петиції вказує, що зазвичай такі об'єкти майже не освітлюються і це може призвести до жахливих наслідків, а саме – наїзд автомобілів на пішоходів.

Мер Кличко одразу ж дав наказ комісії Київради з питань транспорту розглянути відповідне питання.

Але стоп! Чому цю проблему вирішують тільки після того, як кияни почали її обговорювати?

Невже гендиректор "Київавтодору", на балансі якого перебуває частина наземних пішохідних переходів, не знав, що через погане освітлення на дорогах можуть гинути люди? Чи керівництво "Київміськсвітла", на балансі якого перебуває більше 70 тис. вуличних стовпів, не знало, що частина з них не підсвічує пішохідні переходи?

Якщо чиновники замовчували це питання перед мером, то вони мають відповісти за це, адже, доручивши профільній комісії Київради розглянути питання про погане освітлення переходів, Кличко таким чином визнав, що проблема існує.

Ще гірше, якщо і Кличко, і чиновники, які відповідальні за освітлення переходів, знали про проблему ще до прийняття петиції. Таким чином, виконання простих зобов'язань просто ігнорувалося міською владою.

Днями ще одна петиція набрала більше 10 тис. підписів – прибрати усю зовнішню рекламу з центру Києва. Мер зобов'язаний направити цю петицію на розгляд профільних служб. Але центр столиці вже не перший рік просто завалений потворною рекламою. Хіба пан мер і його чиновники не знали про це?! Але реклама ця висіла постійно і якби не відповідна петиція, то міська влада й надалі б робила вигляд, що з рекламою у місті все гаразд?

Втім, за нашими спостереженнями, більшість петицій не набирають і тисячі підписів. Виходить, що на деякі проблеми, котрі хвилюють тисячі киян, у мерії просто не звернуть увагу. Більше того, не у всіх киян, а саме, пенсіонерів, є можливість доступу до Інтернету, щоб підписатися під певною петицією.

Крім того, не факт, що петиції, які набрали навіть 10 тис. голосів, будуть мати позитивне рівшення від столичної влади - команда мера, як завжди може спихнути усе на недостатність коштів.

Втім, кияни пишуть меру Кличку і досить дивні за своїм змістом петиції.

Топ-3 чудернацьких петицій:

1. Встановити у вагонах метро освіжувачі повітря, щоб позбавитися запаху перегару. Дана петиція набрала 31 голос.

2. Дозволити жінкам ходити у громадських місцях з оголеними грудьми. Начебто в одному зі штатів США таке вже дозволили. Петиція набрала 47 голосів.

3. Прибрати аніматорів-панд з Майдану Незалежності.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme