Кияни почали більше скаржитися на проблеми у місті

Лише за добу до "Контактного центру міста Києва 1551" надходить близько шести тисяч звернень

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу КМДА.

Зокрема, з 1 січня 2017 року до "Контактного центру міста Києва" надійшло понад 1 мільйон дзвінків і півмільйона звернень від столичних мешканців. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень громадян за різними категоріями зросла на 20%.

За добу до Центру надходить близько 6 тисяч звернень. Найчастіше мешканці Києва звертаються з питань житлового господарства, транспорту та соціального забезпечення.

За минулий рік Центр отримав понад 2 млн звернень, а за 8 місяців цього року – понад 1,5 млн.

Цілодобово за телефоном 15-51 та за допомогою сайту оператори комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" приймають скарги і пропозиції від мешканців міста.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme