Куди киянам скаржитись на неякісні комунальні послуги

Все частіше кияни скаржаться на комунальні послуги

Десь "забувають" вивозити сміття, десь – прибирати у під’їзді, повідомляє Depo.Київ з посиланням на Сегодня.

Що робити в такому випадку мешканцям будинку? Адже, навіть, своєчасно сплачені тарифи за комунальні послуги, нажаль, не гарантія якісного сервісу.

"У житлових будинках повинна проводитися дезінфекція трубопроводів від сміттєзбірників. Раз на місяць їх повинні повністю чистити. Також повинно проводитися миття парадних і сходових клітин -така вологе прибирання повинна проводитися щодня, з щомісячною генеральним прибиранням. В обов'язковому порядку повинна проводитися щомісячно дезінфекція підвалів будинків ( знищення комах і тарганів) і деротізація (знищення гризунів). Всі ці роботи враховані в платіжках, за якими люди платять за "комуналку" щомісяця", - сказав головний санлікар Києва Роег Рубан.

Він уточнив, що ліфти теж повинні прибиратися раз на місяць. Якщо балансоутримувач (жек чи ОСББ) не виконує цих робіт, кияни можуть звертатися на гарячу лінію в мерію по телефону 15-51 або в СЕС по телефону (044) 486-95-85. Тоді співробітники санепідемслужби проведуть перевірку такого будинку спільно з райадміністрацією, а балансоутримувача - оштрафують за порушення.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme