Майже 150 км: "Укравтодор" запустив процес будівництва Київської обхідної дороги
"Укравтодор" оголосив тендер на будівництво Київської обхідної дороги. Спочатку планується побудувати перші 18 км автошляху
"Укравтодор" оголосив про початок конкурсного відбору компанії, яка будуватиме Київську обхідну дорогу, анонсовану президентом Володимиром Зеленським.
Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на Службу автомобільних доріг у Київській області.
Йдеться про будівництво перших 18 км дороги від траси М-07 Київ – Ковель – Ягодин до М-06 Київ – Чоп.
Відбір виконавця робіт для будівництва проєктних ділянок КОД пройде в три етапи:
- Вираження зацікавленості.
- Подання кваліфікаційних пропозицій.
- Оцінка комерційних пропозицій учасників.
Як зазначили в "Укравтодорі", такий порядок документів відповідає стандартним процедурам, які застосовуються на проєктах ЄІБ, ЄБРР та Світового банку.
Подання пропозиції та участь у відборі здійснюється через майданчик "Playtender", який сертифіковано у системі ProZorro, а програмна розробка є адаптованою до умов експерименту.
"Це спростить вихід на український ринок міжнародних гравців, які мають досвід втілення аналогічних за масштабом проєктів та можуть залучити додаткове довгострокове фінансування для будівництва", – наголосили в "Укравтодорі".
За ловами дорожників планується побудувати справжній український автобан:
- Категорія автомобільної дороги – Іа;
- Будівельна довжина – 18,050 км;
- Кількість штучних споруд – 9, з яких:
- мости – 2 шт.;
- шляхопроводи – 6 шт.;
- естакади – 1 шт.
Фото: Укравтодор
Нагадаємо, 6 грудня Кабінет Міністрів України затвердив проєкт постанови про реалізацію експериментального проєкту будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва.
Як відомо, проєкт Київська обхідна дорога (КОД) заплановано реалізовувати протягом чотирьох років. Також відомо, що до будівництва Київської обхідної дороги залучать американців.
Як відомо, 3 червня Верховна Рада ухвалила законопроєкт №5309, який вносить правки до Закону України "Про публічні закупівлі".
Як зазначили у Мінінфраструктури, тепер будівництво Київської обхідної дороги можна проводити за міжнародним форматом контрактів EPC+F. До цього в українському законодавстві подібних можливостей не було.
EPC+F – це абревіатура з назв чотирьох етапів реалізації проєктів: проєктування — закупівля — будівництво — фінансування. Йдеться про те, що на конкурентних торгах підрядник визначатиметься не лише за ціновим критерієм, а й за умовами залучення фінансування. Тобто підрядник не лише проєктує та будує, але й забезпечує можливості фінансування для виконання цих робіт.
Довідка: У рамках проєкту Київської обхідної дороги передбачається 7 окремих проєктних ділянок будівництва, які поєднають між собою усі міжнародні траси, які зараз транзитом проходять через місто: Київ — Ковель — Ягодин, Київ — Чоп, Київ — Одеса, Київ — Знам’янка, Київ — Харків — Довжанський, Київ — Чернігів — Нові Яриловичі. Також планується будівництво мостового переходу біля м. Українка Обухівського району Київської області.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ