Метро на столичну Троєщину хочуть побудувати китайці
Про це заявив заступник голови КМДА Микола Поворозник, повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу міської влади.
"Проект будівництва четвертої гілки метро досить складний, оскільки вона має проходити наземно та підземно і включати в себе три пересадочних вузли. Цей проект потребує великих капіталовкладень", - сказав чиновник.
Поворозник додав, що, за пропозицією китайців, Київ має профінансувати 15% від загальної вартості проекту, а Китайський Консорціум – 85%.
Додамо, Київська адміністрація оцінює будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину у 31 мільярд 550 мільйонів гривень. Ще раніше у КМДА заявляли, що альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.
Так, житловий масив Троєщина хочуть сполучити з іншими районами міста новим видом наземного транспорту – трамваєм-поїздом. Київська адміністрація оцінювала впровадження проекту трамвая-електрички (Tram-Train) у 180 мільйонів євро.
Додамо, що в лютому 2016 року КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень. Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачала виділення для КП "Київський метрополітен" 879,5 мільйона гривень на будівництво четвертої лінії метрополітену.
Також Київська міська рада виділяла 9,5 млн гривень на проектування Подільсько-Вишгородської лінії Київського метрополітену на Троєщину.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ