Перед входом – дистанція, в магазині – ледь не обійми: Як кияни роблять продуктові закупи

На деякі продукти ціни злетіли у півтора-два рази. Але загалом у продуктових магазинах є усе необхідне

 

Перед входом – дистанція, в магазині – л…
Фото: Depo.Київ

Depo.Київ зробило вилазку у місто, аби дізнатися, як столиця переживає карантин.

В Києві навіть маленькі базарчики, що розміщені біля будинків, закриті вже другий тиждень. Не працюють навіть кіоски, де продають хліб.

Але МАФи, де духмяним торгує столичний гігант "Київхліб", досі працює.

Підходимо до аптеки. На вулиці стоять хлопець і дівчина, а дистанція між ними більш ніж півтора метри. У самій аптеці скуповується одна людина. Коли вона виходить, до зали може зайти ще один покупець.

Не дуже солодко зараз тим, в кого є кіоск з продажу зоотоварів. Ці МАФи теж закриті, але на фасаді висить оголошення, що котячу їжу можна замовити онлайн.

Працюють кіоски з продажу цигарок. Причому віконце, де сидить касир, відкрите постійно.

Є навіть пивні кіоски, які також функціонують, і попит на їхню продукцію, схоже, не впав.

Підходимо до одного з торговельних центрів. Усе тут закрите, але працює продуктовий магазин. Вже біля входу скупчується близько 10-15 людей. Усі стоять на відстані півтора метра один від одного.

На усій дистанції висять оголошення, що заклад торгівлі робить усе, щоб вберегти покупців від коронавірусу, а тому слід виконувати усі поради.

Прямо біля входу до магазину є навіть розмітка, на якій мають стояти покупці. 

Заходимо всередину магазину, коли настає наша черга. Охоронець відкриває двері, і якщо з магазину виходить кілька осіб, то кілька покупців теж запускають. Перше, що кидається в очі – дуже стрімко подорожчали товари з групи антисептиків. Наприклад, звичайні антибактеріальні серветки, які раніше коштувати 6-8 гривень, тепер коштують вже більше 15 гривень.

Також дуже подорожчав часник, який тепер не знайти дешевше 120 гривень, а ще два-три тижні тому його можна було придбати за 40 гривень. Причому, часник у столичних супермаркетах зазвичай продають китайського виробництва. Імбир вже коштує майже 250 гривень за кілограм, а до карантину його вартість була в два рази меншою. 

Парадоксально, але рання єгипетська картопля коштує майже так само, як українська минулорічна. Якщо заморська картопля оцінюється у менш ніж 20 гривень, то вітчизнянна – майже 17 гривень. Хоча є і по 13,5 гривень, але дуже поганої якості. 

Гречка продовжує дорожчати і зараз вона вже коштує більше 40 гривень. Хоча ще два тижні така сама гречка коштувала не більше 30 гривень. 

Підходимо до стенду з хлібом. На годиннику 12:00, але виробів з так званої соціальної групи досі в магазині немає. Можна придбати лише дорогі сорти, які коштують не менше 16-18 гривень за пів кілограма. 

Загалом у залі магазину складається наступна ситуація. Якщо на вході усі покупці ще витримують відстань у півтора метра один від одного, то вже заходячи до самої торговельної зали, люди починають забувати про дистанцію, адже кожен намагається пошвидше взяти потрібне, незважаючи на те, що доводиться впритул наближатися до інших покупців. Таким чином, правило "одна людина на 10 кв. м площі магазину", виконується фактично "на пальцях".  Так, охоронець біля входу запускає обмежену кількість людей, але у самій торговельній залі люди ніяких правил не виконують. Проконтролювати, як покупці ходять магазином, ніхто не може. Звісно, зала магазину дезінфікується так, що аж очі ріже, коли довго там перебуваєш. Проте тісні контакти між покупцями все одно зводять більшість таких потуг нанівець. 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"