ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Передвиборча кампанія коштувала Кличку понад 20 мільйонів

Політичні партії витратили на передвиборчу кампанію у Києві 286 млн грн. Ще кілька десятків мільйонів гривень витратили кандидати у мери міста.
Depo.
11 листопада 2015 13:38
ФОТО: depo.ua
Передвиборча кампанія коштувала Кличку понад 20 мільйонів
Передвиборча кампанія коштувала Кличку понад 20 мільйонів

Про це свідчать дані ТВК, повідомляє Depo.Київ з посиланням на "Чесно".

Так, найдорожчою виявилася кампанія Блоку Петра Порошенка. Кампанія президентської партії в столиці коштувала 133,47 млн грн, або 46,65% від усіх витрат.
При цьому 250 млн грн (87,5%) витрачено лише на рекламу у ЗМІ.

Передвиборча кампанія у Києві коштувала Кличку понад 20 мільйонів - фото 1

Серед кандидатів у мери найбільше витратив чинний міський голова Віталій Кличко - 20,2 млн грн.

Загалом, остаточні звіти подала лише половина партій - 21 із 42, що брали участь у виборчих перегонах. Втім, проігнорували вимоги закону щодо фінансової звітності переважно дрібні партії.

У свою чергу "Українська правда" повідомляє, що партія "Рух за реформи" витратила більш як 47,4 мільйона гривень, партія "Українське об'єднання патріотів" ("Укроп") витратила більш як 33,3 мільйона гривень, партія "Опозиційний блок" – 21,39 мільйона гривень, "Об'єднання "Самопоміч" – більш як 18,8 мільйона гривень, "ВО "Свобода" – більш як 11,18 мільйона гривень.

Партія "Наш край" витратила на кампанію з виборів 8 мільйонів гривень, партія "Єдність" – 5,7 мільйона гривень, "Партія рішучих громадян" – 1,35 мільйона гривень, "ВО "Батьківщина" – 1,32 мільйона гривень.

Більше новин про життя Києва читайте на Depo.Київ.