Південний міст ремонтуватимуть до 2023 року, – ”Київавтодор”

На Південному мосту є 46 деформаційних швів, на 18 з яких необхідно провести капітальний ремонт

Надія Собенко

Ремонтні роботи на Південному мосту через річку Дніпро в Києві планують закінчити до 2023 року. Про це в КК "Київавтодор" повідомили на запит, передає Depo.Київ з посиланням на "Фокус".

Як зазначили дорожники, на Південному мосту є 46 деформаційних швів, на 18 з яких необхідно провести капітальний ремонт. Зробити це планують протягом 2021-2022 років.

"У поточному році передбачається виконати заміну 4-6 одиниць деформаційних швів орієнтовною вартістю 42 млн грн. Заміну всіх деформаційних швів заплановано виконати до 2023 року", — заявили в "Київавтодорі".

Загальна вартість ремонту Південного мосту становить майже 195,6 млн грн. Їх виділили з міського бюджету. Ре займаються бригади співробітників ТОВ "Укртрансміст".

На час проведення ремонту на Південному мості планують частково обмежувати рух автотранспорту.

У "Київавтодорі" повідомили, що ТОВ "Тілльман Інжинірінг", яке виконувало роботи на металевій частині Південного мосту в 2015-2016 рр, повинно було забезпечити ліквідацію виявлених дефектів протягом гарантійних зобов'язань, однак, з огляду на його банкрутство і подальше закриття, ці зобов'язання лягли на балансоутримувача мосту, КП "Київавтодорміст". Саме це підприємство і займається роботами на металевій частині споруди, через що по ньому частково обмежують рух.

Дорожники наголосили на важливості закінчення робіт до кінця 2022 року, бо на 2023 рік запланована реставрація моста Патона і мосту Метро. З початком робіт на цих мостах основне транспортне навантаження буде спрямоване на Південний міст.

Нагадаємо, на Південному мості частково обмежили рух до 1 жовтня. На переправі міняють деформаційні шви, ремонтують дорожнє покриття, а також замінюють гідроізоляцію. Роботи проводять в напрямку правого берега. 

Через ремонтні роботи, на проспекті Бажана постійно виникають затори.

За словами дорожників, початок осені є найсприятливішим часом за температурним режимом для ремонту покриття, а цей фактор впливає на безаварійність та безпечність руху Південним мостом.

Читайте також: Київ скували затори через ремонт Південного мосту: Як врятувати місто від колапсу

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ