Стало відомо, скільки пасажирів користуються е-квитком у столичному метро
Щодня е-квитком у київському метро користується майже 130 тисяч пасажирів, що становить близько 9% від загальної кількості
Про це заявив заступник начальника комунального підприємства "Київський метрополітен" Дмитро Пеклун, інформує Depo.Київ.
За його словами, система е-квитка вже працює на всіх станціях, а у найближчі кілька місяців з обігу будуть виведені жетони. "Разова поїздка реалізовуватиметься через QR-квиток. Сьогодні скористатися QR-квитком уже можна на станціях "Кловська", "Льва Толстого", "Почайна", "Сирець", – сказав Пеклун.
Він нагадав, що наразі у метрополітені пасажир може придбати Kyiv Smart Card у касах на 10 станціях. Після підключення оператором запланованої кількості автоматів із продажу та поповнення KyivSmartCard пасажир зможе обслуговуватися самостійно без залучення касира як зайвого посередника.
Читайте також: По 90 гривень за штуку: На електронні проїзні для столичних школярів витратять 30 мільйонів
Додамо, що в листопаді придбати та поповнити Kyiv Smart Card можна буде на всіх станціях метрополітену.
Читайте також: Тріснули зуби об нові технології: Як чиновники "підмочили" тестування е-квитка у столичному транспорті
Нагадаємо, Як користуватися Kyiv Smart Card. 22 жовтня стало відомо, що в Києві відклали запуск Е-квитка, на який мали повністю перейти 1 листопада. 18 жовтня поповзли чутки, що масштабну експлуатацію єдиного квитка чиновники з КМДА перенесли.
Київ перейде на е-квиток з 1 квітня 2020 року.
Читайте також: Обіцянки-цяцянки: Як скасування запровадження е-квитка "воскресить" жетони у столичному метро
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ