У Києві проведуть новий тендер на реконструкцію мосту Патона

АМКУ вимагає від "Київавтодору" повернути на Prozorro тендер на реконструкцію моста Патона

Надія Собенко

Антимонопольний комітет виніс припис для КК "Київавтодор" повернути на Prozorro скасований тендер на реконструкцію моста Патона, який визнали аварійним і частково закрили.

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на дані системи Prozorro.

Тендер на суму 47 млн грн був оголошений 31 Серпня 2021 року, а аукціон поведений 11 жовтня. Переможцем стала компанія "Автомагістраль". Ця інформація була актуальною на сайті до 12 січня. А 13 січня тендер раптово був скасований.

Як зазначається на порталі, "Київавтодор" скасував тендер через "відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг".

До Антимонопольного комітету зі скаргою звернувся консорціум "Їжіс інжиніринг Україна".

"Постійна адміністративна колегія Антимонопольного комітету України розглянула скаргу консорціуму "Їжіс інжиніринг Україна" і постановила зобов'язати" Київавтодор" скасувати рішення про скасування процедури закупівлі", – йдеться в рішенні колегії АМКУ.

В Антимонопольному комітеті дійшли висновку, що замовник неправомірно скасував тендер.

"Зобов'язати комунальну корпорацію "Київавтодор" скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Роботи з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: "Реставрація з пристосуванням мосту ім. Є. О. Патона через р. Дніпро", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-001122-c", – постановили в колегії АМКУ.

Рішення може бути оскаржене у суді.

Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко пообіцяв почати реконструкцію моста Патона в 2022 році. За його словами, проєкт реконструкці моста Патона має бути готовим до кінця цього року. А поки що на мості обмежили рух транспорту. 

У Києві зняли на відео, як від моста Патона відвалюються шматки бетону і падають у Дніпро.

У "Київавтодорі" заявили, що ніякого обвалу на мосту Патона не було – у воду мосту впали речі безпритульних. Вони живуть під мостом Патона на теплотрасі. 

Довідка: Міст Патона введений в експлуатацію 5 листопада 1953 року. Участь у проектуванні та будівництві моста брав академік Євген Патон, на честь якого міст і назвали. До 2004 року мостом їздили трамваї.

Його реконструювали один раз в 2004 році, тоді й демонтували трамвайні колії. З того часу ремонтували лише окремі ділянки мосту.

Вперше про необхідність реконструкції мосту заговорили у 1990-ті роки. Але на той час, на це не було коштів.

У 2008 році про реконструкцію заговорили знову у зв'язку з підготовкою до Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році. Був навіть розроблений проєкт, за яким планувалося зняти залізобетонне покриття і замінити легшим металевим. Внаслідок зменшення навантаження, опорні балки зможуть витримати вісім смуг руху, замість шести. Загальна ширина мосту збільшиться з 21 до 38 метрів. Втім через фінансові проблеми, реконструкцію відклали на невизначений термін.

У 2020 році міст визнали аварійним і через небезпеку для учасників руху закрили дві крайні смуги.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ