У Києві вирішили взимку озеленити розв'язку аварійного моста Патона

На зимове озеленення розв'язки моста Патона планують витратити пів мільйона гривень

Надія Собенко
Журналіст розділу Depo.Київ.
У Києві вирішили взимку озеленити розв'я…
Фото: КМДА

Столична влада вирішила "озеленити" транспортну розв'язку аварійного моста Патона – там висадять майже 500 кущів ялівцю.

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на сайт держзакупівель Prozorro.

"Київзеленбуд" 1 грудня оголосив тендер на закупівлю саджанців. Аукціон запланований на 15 грудня.

Згідно з тендерною документацією,  на розв'язці планують висадити 487 кущів ялівцю: 439 "козацького" і 48 "скельного". Оголошена вартість робіт – 483 839 грн.Термін виконання робіт – 24 грудня.

Зазначимо, за інформацією фахівців, найкращий час для посадки ялівцю – весна чи осінь.

Скріншот сторінки тендеру з Прозорро

Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко пообіцяв почати реконструкцію моста Патона в 2022 році. За його словами, проєкт реконструкці моста Патона має бути готовим до кінця цього року. А поки що на мості обмежили рух транспорту. 

У Києві зняли на відео, як від моста Патона відвалюються шматки бетону і падають у Дніпро.

У "Київавтодорі" заявили, що ніякого обвалу на мосту Патона не було – у воду мосту впали речі безпритульних. Вони живуть під мостом Патона на теплотрасі. 

Довідка: Міст Патона введений в експлуатацію 5 листопада 1953 року. Участь у проектуванні та будівництві моста брав академік Євген Патон, на честь якого міст і назвали. До 2004 року мостом їздили трамваї.

Його реконструювали один раз в 2004 році, тоді й демонтували трамвайні колії. З того часу ремонтували лише окремі ділянки мосту.

Вперше про необхідність реконструкції мосту заговорили у 1990-ті роки. Але на той час, на це не було коштів.

У 2008 році про реконструкцію заговорили знову у зв'язку з підготовкою до Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році. Був навіть розроблений проект, за яким планувалося зняти залізобетонне покриття і замінити більш легким металевим. За рахунок зменшення навантаження, несучі балки зможуть витримати 8 смуг руху, замість 6-ти. Загальна ширина мосту збільшиться з 21 до 38 метрів. Втім через фінансові проблеми, реконструкцію відклали на невизначений термін.

У 2020 році міст визнали аварійним і через небезпеку для учасників руху закрили дві крайні смуги.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme