У Києві знову взялися за міст, по якому пройде метро на Троєщину

Після двох років простою роботи на мостовому переході з Подолу і Рибальського півострова на лівий берег відновилися

Depo.
11 серпня 2017 17:28
ФОТО: depo.ua

Востаннє роботи на цьому об'єкті проводилися ще у 2015 році. Проте з місяць тому роботи на мостовому переході з Подолу і Рибальського півострова на лівий берег відновилися. Про це пише Олег Тоцький на своїй сторінці в Живому Журналі, передає Depo.Київ.

За його словами, візуально найбільша частина робіт відбувається на Рибальському півострові. Туди активно завозиться метал – там збираються максимально встановити балки, які є в наявності, на свої місця, на кількох пролітах монтується опалубка під укладку бетону на метроярусі.

Перед гуртожитком "ЛенКузні" почали розчищати основу опори №16. Крім того, на лівоповоротному з'їзді з мосту на набережну почалася підготовка до монтажу сталевих балок – всюди встановлені тимчасові підпірки.

Помітні зміни і на Русанівських садах: там з'явилася бурова, яка зараз працює над опорою №22 перед Русанівським озером. Крім того, розчищена попередня опора, яку почали робити кілька років тому.

Що стосується найвідомішої і найпомітнішої частини переходу, арочного мосту, то його найближчим часом чекає хіба що фарбування окремих частин. Перед тим, як почати замикання арок і монтаж зв'язків мід ними, треба укріпити тимчасові опори, дно під якими зараз розмите до критичного стану.

Детальніше про хід робіт можна прочитати на сторінці автора.

Нагадаємо саме цим мостом має пройти багатостраждальна гілка метро на Троєщину, яке вже стала таким собі київським мемом. Нещодавно в мерії заявили, що зводити його планують у два етапи: від Троєщини до метро "Вокзальна" з трьома пересадочними станціями в районі станцій "Вокзальна", "Лук'янівська" і "Тараса Шевченка" і від "Вокзальної" до Жулян.

Будівництво може початися у 2018 році, коли оцінять вартість та строки будівництва. Збудувати гілку "Троєщина – Вокзальна" можуть за чотири роки з початку будівництва.

Четверта гілка метро може бути майже повністю наземною – під землею опиняться лише пересадочні станції.

В березні 2017-го влада Києва оцінювала вартість будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену у 31,5 млрд гривень. Місяцем раніше КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень.

Фото: Олег Тоцький, tov-tob.livejournal.com

Більше про життя столиці та області читайте на Depo.Київ