Як голова "Київавтодору" запоров свою "секретну" програму з будівництва доріг

Киянам так і не представили розрекламовану весною суперпрограму з будівництва і реконструкції столичних доріг на 2015-2020 роки
Depo.
19 червня 2015 17:00
ФОТО: depo.ua
Як голова "Київавтодору" запоров свою "секретну" програму з будівництва доріг
Як голова "Київавтодору" запоров свою "секретну" програму з будівництва доріг

Днями виповнюється два місяці, як у крісло головного дорожника Києва сів новий керівник - Олександр Густєлєв. Його колективу "Київавтодору" представляв особисто перший заступник мера Ігор Ніконов, який зазвичай є вкрай непублічною людиною. Напевно, то було зроблено аби підкреслити перед рядовими комунальниками, що новий головний дорожник дуже поважний керівник.

Як голова "Київавтодору" запоров свою "секретну" програму з будівництва доріг - фото 1

Втім, новий генеральний директор "Київавтодору" Густєлєв почав відпрацьовувати виписані йому почесті ще за тиждень до свого офіційного призначення. Мабуть, будучи ще виконуючим обов`язки гендиректора він вже знав, що врешті-решт позбудеться приставки "в.о.".

Тоді Олександр Густєлєв заявив, що його комунальна корпорація буде ближчою до мешканців столиці і у зв`язку з цим формується принципово новий сайт "Київавтодору".

Крім того, сам чиновник у середині квітня, за тиждень до свого призначення, завів собі сторінку у "Фейсбуці", якої до того не мав. У соціальній мережі також з`явилася нова сторінка самої корпорації з латання доріг.

Але усе це "лірика", адже громадськість чекала від Олександра Густєлєва серйозних заяв про те, як зміняться дороги столиці за його керівництва дорожньою службою.
І чиновник виправдав очікування, сказавши, що мер доручив розробити програму будівництва доріг на 2015-2020 роки. Тоді ж, у квітні, керівник "Київавтодору" заявив, що представить цю суперпрограму ближче до Дня Києва, мовляв, цей документ має повністю змінити дороги столиці за п`ять років.

Втім, День міста вже минув три тижні тому, а кияни так і не дочекалися обіцяного представлення революційного проекту.

Київ.depo.ua вирішив дізнатися, що ж це за такий секретний документ, який навіть мешканцям столиці не показують? У "Київавтодор" був відправлений запит стосовно цієї інформації.

Після тижня очікування ми отримали офіційну відповідь за підписом гендиректора дорожньої служби Олександра Густєлєва.

Як голова "Київавтодору" запоров свою "секретну" програму з будівництва доріг - фото 2

Виявляється, що програма будівництва і реконструкції дорожньо-транспортних об`єктів міста Києва на 2015-2012 роки була розроблена ще 22 травня. Тобто документ був готовий ще до Дня Києва. Втім, чому керівник "Київавтодору" не презентував його у кінці травня, як обіцяв, невідомо. 

Не отримали ми відповіді і на питання, чим відрізнятиметься ця програма від попередніх? Більше того, у "Київавтодорі" не надали навіть головних тез цього документу, хоча у своєму запиті ми просили це зробити.

Разом з тим Густєлєв у письмовому вигляді запевнив, що його програма з реконструкції і будівництва доріг буде включена у Стратегію розвитку транспортної інфраструктури Києва до 2025 року. Цей мегадокумент ще розробляється Департаментом транспортної інфраструктури. Начебто, до розробки цієї Стратегії підключені фахівці з "Київавтодору".

Далі цей проект повинні ще будуть схвалити депутати Київради і тільки потім на основі затвердженого документу підготують ще одну... програму з будівництва доріг. Назва її дуже заплутана, мабуть, щоб надати значимості, - "Міська цільова програма з визначення обсягів і джерел фінансування, строків виконання заходів відповідно до ресурсного забезпечення".

Як голова "Київавтодору" запоров свою "секретну" програму з будівництва доріг - фото 3

Виникає дуже логічне питання: що ж це за така секретна програма з будівництва доріг на найближчі п`ять років?

Відомо лише, що цей міфічний документ "живе" за принципом матрьошки - проект будівництва доріг "заховали" у якусь стратегію, а саму стратегію закладуть у якусь цільову програму.

А можливо у "Київавтодорі" турбуються про безпеку майбутніх дорожніх об`єктів і спеціально не розповідають, де мають з`явитися мости, розв`язки і магістралі? Раптом, якийсь диверсант усі плани сплутає.

Втім, можливо, новий гендиректор "Київавтодору" просто захотів погратися у реформатора, який за місяць-два здатен розробити план будівництва доріг на цілих п`ять років уперед. Безумовно, це десятки, якщо не сотні дорожніх об`єктів, які потребують зваженого підходу, а не поспіху.

Але усе скидається на те, що поки немає ніякої програми з будівництва доріг у Києві на 2015-2020 роки. Адже, знаючи любов команди мера до піару, цю суперпрограму вже б розрекламували навіть у громадських туалетах столиці, яких, до речі, теж не вистачає у місті.

Поки ж киянам звичайну і повсякденну роботу столичних дорожників видають за героїчні вчинки. Згадаймо лише, скільки крику було навколо відкриття відновленого паркану ботсаду імені Фоміна. Уздовж паркану працівники "Київавтодору" просто постелили новий асфальт.

Як голова "Київавтодору" запоров свою "секретну" програму з будівництва доріг - фото 4

Втім, на відкриття цього об`єкту з`їхалося усе керівництво міста, наче відкривали новий міст через Дніпро.

Крім того, сторінка "Київавтодору" у соціальних мережах теж регулярно оновлюється. Залатали кілька ям на дорогах і вже є пост про героїчну роботу. Але ж ці роботи і так повинні виконувати дорожники на чолі зі своїм керівником. Роботу ж цих служб можуть оцінити водії після візитів до автомайстрів. 

P.S. Цього року "Київавтодор" має капітально відремонтувати трохи менше 800 тис. кв. метрів доріг. На перший погляд, це досить багато, якщо не враховувати, що на балансі самого "Київавтодору" знаходиться майже 20 млн. кв. метрів тільки доріг, де ганяють автомобілі. Ще майже 7 млн. кв. метрів - це тротуари. Якщо вірити меру Кличку, то у Києві капітального ремонту потребують 90% доріг, тобто - 18 млн. кв. метрів. Виходить, цього року "Київавтодор" героїчно відремонтує лише менше 5% доріг, які потребують капітального ремонту.

Більше новин про життя столиці читайте на Київ.depo.ua.