Будні столичних перевезень: Коли замінять громадські "скотовози"

У столичній мерії не хочуть приводити до високого рівня якість послуг у громадському транспорті

Будні столичних перевезень: Коли замінят…

Варто киянам і гостям столиці лише зайти у автобус чи тролейбус, як одразу відчуваєш усі принади міського громадського транспорту.

Наприклад, столична влада постійно пишається своїм "винаходом" - міською електричкою. Так, транспорт дійсно непоганий, але умови перевезення пасажирів в ньому кульгають на обидві ноги. Взяти хоча б станцію "Троєщина-2" через яку власне і запускалася міська електричка, аби перевозити мешканців Троєщини на правий берег. Столичній владі мабуть не вистачило гррошей, щоб зробити нормальні перони. От їдеш зі сторони Петрівки і на станції "Троєщина-2" з останніх вагонів можуть вийти лише акробати. Справа в тому, що перон не зроблений в один рівень з виходом з вагону, як це є на інших станціях. Тому пасажирам доводиться ледь не стрибати з салону вагонів, тому що сходи з нього дуже круті.

Не можуть у міській електричці навіть налагодити збір виручки, тобто продаж талонів. Наразі у салонах поїзда висять ось такі об`яви. 

Як киян пересадили у громадські "скотовози"  - фото 1

Як тільки пасажири зістрибують з вагону електрички, їх одразу підбирає трамвай, що пронизує вздовж усю Троєщину.

Втім, і тут на вас чекає сюрприз. Наприклад, увечері комунальники вирішують економити на освітлені в салоні трамваю.

На увесь салон інколи горить усього три ліхтарі, хоча має горіти більше 10, як мінімум.

Як киян пересадили у громадські "скотовози"  - фото 2

От і доводиться пасажирам їхати ледь не у сутінках. Тут не те, що не видно що написано у книжці, тут сусіда-пасажира ледь роздивишся.

Як киян пересадили у громадські "скотовози"  - фото 3

Ось бортовий номер цього "темного" трамваю

Як киян пересадили у громадські "скотовози"  - фото 4

Про трамваї, що курсують, наприклад, на Подолі вже годі й казати. Іржа вже "проїла" метал вагонів навіть зсередини, що інколи просто не двозволяє навіть руку покасти на маленьке підвіконня. 

І візьмемо найбільш популярний серед киян засіб пересування – маршрутки. Тут вам і шансончик водій включить, і матюка загне в разі чого.

Але найбільше киян пригнічують маршрутні таксі в яких замість сидіння може стояти простий стілець.

Зокрема, один з бусів, що курсує на маршруті № 230 з центру столиці до автостанції "Дачна" просто дивує пасажирів своїм комфортом.

Як киян пересадили у громадські "скотовози"  - фото 5

Або бувають випадки, коли у сидіннях немає спинки. Такий "сюрприз" гасав ще навесні на маршруті № 598Д від станції метро "Лук`янівська" до вулиці Марини Цвєтаєвої.

Як киян пересадили у громадські "скотовози"  - фото 6 

Звичайно, можна поскаржитися на таких перевізників у той самий "Контактний центр міста Києва". Та в кращому випадку представники влади подзвонять на підприємство, де працює маршрутка-скотовозка, а потім напишуть відписку, мовляв, виховну роботу провели і тепер киян перевізник буде возити з комфортом.

Втім, й надалі по місту ганяють добиті маршрутки. Кожна наступна влада столиці лише обіцяє, що приведе маршрутні таксі до єдиного рівня комфорту, а буси, що не проходять відбір, взагалі не будуть виїжджати на маршрути.

Були такі обіцянки і зі сторони нинішнього мера Кличка. Маршрутні таксі мали причепурити ще влітку, але наразі у міської влади мабуть є інші проблеми.
Крім того, самі власники маршруток постійно обіцяють, що як тільки підвищать вартість проїзду, одразу підвищиться і рівень послуг. Але кияни вже пережили кілька хвиль подорожчання вартості проїзду, але комфорту так і не отримали...

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme