UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Як працює єдиний е-квиток: Київ створює гарячу лінію

Аукціон на створення контакт-центру, оператори якого пояснюватимуть специфіку роботи єдиного електронного квитка, оголосили в Києві

  • Київ
  • 5 листопада 2018 14:55

Як працює єдиний е-квиток: Київ створює…

Про це повідомляє Depo.Київ.

Точна назва предмету закупівлі на сайті Prozorro: Впровадження програмно-технічного комплексу "Централізований уніфікований контакт-центр" (1 та 2 лінії) для підтримки користувачів Єдиної міської автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, 1 черга.

Обійдеться новий сервіс місту в 2,1 мільйони гривень.

Завершиться прийом тендерних заявок 12 листопада. Тобто наразі лише визначається склад учасників конкурсу, хто реалізовуватиме технічний проект.

Аукціон почнеться 13 листопада.

У специфікації тендера вказується, що на лінії одночасно має знаходитись 45 операторів. Кількість одночасно опрацьованих викликів – 300. "Час очікування клієнта на лінії - 80% дзвінків до 20 сек, 20% дзвінків до 1,5 хв", - йдеться в документі.

Нагадаємо, що елeктрoнний квитoк для прoїзду у грoмадськoму транспoрті стoлиці запрацює oрієнтoвнo за 2 місяці, наразі рoзпoчалoся тeстування систeми.

Читайте також: Реформа по-тихому: Коли і як в Києві запрацює е-квиток

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme