Як працює єдиний е-квиток: Київ створює гарячу лінію
Аукціон на створення контакт-центру, оператори якого пояснюватимуть специфіку роботи єдиного електронного квитка, оголосили в Києві
Про це повідомляє Depo.Київ.
Точна назва предмету закупівлі на сайті Prozorro: Впровадження програмно-технічного комплексу "Централізований уніфікований контакт-центр" (1 та 2 лінії) для підтримки користувачів Єдиної міської автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, 1 черга.
Обійдеться новий сервіс місту в 2,1 мільйони гривень.
Завершиться прийом тендерних заявок 12 листопада. Тобто наразі лише визначається склад учасників конкурсу, хто реалізовуватиме технічний проект.
Аукціон почнеться 13 листопада.
У специфікації тендера вказується, що на лінії одночасно має знаходитись 45 операторів. Кількість одночасно опрацьованих викликів – 300. "Час очікування клієнта на лінії - 80% дзвінків до 20 сек, 20% дзвінків до 1,5 хв", - йдеться в документі.
Нагадаємо, що елeктрoнний квитoк для прoїзду у грoмадськoму транспoрті стoлиці запрацює oрієнтoвнo за 2 місяці, наразі рoзпoчалoся тeстування систeми.
Читайте також: Реформа по-тихому: Коли і як в Києві запрацює е-квиток
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ