З початку року більше 300 тисяч киян виказали незадоволення послугами ЖКГ

327 тисяч киян звернулися по допомогу до спеціалізованої диспетчерської з питань житлово-комунального господарства

Про це повідомляє Київ.depo.ua з посиланням на прес-службу КМДА.

Зокрема, триває процес уніфікації диспетчерських систем, аби в мешканців міста була можливість швидко отримувати оперативну інформацію щодо якості надання житлово-комунальних послуг без необхідності шукати чи запам'ятовувати номери телефонів житлово-експлуатаційних дільниць.

Єдина спеціальна диспетчерська служба з питань ЖКГ була створена в листопаді 2014 року. Уже сьогодні в ній функціонує єдина електронна база даних, де міститься інформація про підключення опалення, водопостачання, електропостачання тощо.

Більше новин про життя Києва читайте на Київ.depo.ua.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme