З початку року більше 300 тисяч киян виказали незадоволення послугами ЖКГ

327 тисяч киян звернулися по допомогу до спеціалізованої диспетчерської з питань житлово-комунального господарства
Depo.
7 липня 2015 10:05
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє Київ.depo.ua з посиланням на прес-службу КМДА.

Зокрема, триває процес уніфікації диспетчерських систем, аби в мешканців міста була можливість швидко отримувати оперативну інформацію щодо якості надання житлово-комунальних послуг без необхідності шукати чи запам'ятовувати номери телефонів житлово-експлуатаційних дільниць.

Єдина спеціальна диспетчерська служба з питань ЖКГ була створена в листопаді 2014 року. Уже сьогодні в ній функціонує єдина електронна база даних, де міститься інформація про підключення опалення, водопостачання, електропостачання тощо.

Більше новин про життя Києва читайте на Київ.depo.ua.