UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Запровадження е-квитка: На станціях столичного метро працюють консультанти

У години пік на деяких станціях столичного метро працюють консультанти, які допомагають пасажирам у питаннях щодо використання е-квитка

Запровадження е-квитка: На станціях стол…

Консультанти показують, як користуватися автоматом самообслуговування та розповідають про види е-квитка, повідомляє Depo.Київ з посиланням на Департамент інформаційно-комунікаційних технологій.

Звернутися до консультанта за допомогою можна з 7:30 до 11:30 вранці та з 16:30 до 20:30 ввечері на дев’яти станціях:

Вокзальна;
Дарниця;
Героїв Дніпра;
Майдан Незалежності;
Голосіївська;
Бориспільська;
Видубичі;
Харківська;
Лук’янівська.

Додамо, що у столичній підземці опублікували "корисну" пам'ятку для містян.

Нагадаємо, з 1 квітня Київ переходить на єдиний е-квиток для оплати проїзду у громадському транспорті. 

Читайте також: Чергова спроба з е-квитком: З квітня в Києві діятимуть оновлені тарифи на проїзд у громадському транспорті

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"