Е-квиток дав збій: У столичній підземці опублікували "корисну" пам'ятку для містян

Картки SmartCity, на жаль, доволі часто не працюють ані на станціях метрополітену, ані наземному транспорті. І все викликає обурення та незадоволення серед пасажирів

Е-квиток дав збій: У столичній підземці…

У зв'язку з цим КП "Київський метрополітен" написав пам'ятку, як поводитись у разі проблем із картками, інформує Depo.Київ.

Як діяти коли:

1. Некоректно спрацювала картка е-квитка (KyivSmartCard та Картка киянина). Потрібно зателефонувати на гарячу лінію оператора КП "ГІОЦ" 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення.

2. Некоректно спрацювала чи зламалась картка метро. Треба звернутися до сервісного центру. Вони працюють на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Дарниця", "Політехнічний інститут", "Почайна" та "Хрещатик" з 8 до 19 без вихідних. Техперерва 12:00-12:30

3. Некоректно спрацювала безконтактна банківська картка. Потрібно залишити інформацію за лінком, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок.

Читайте також: Обіцянки-цяцянки: Як скасування запровадження е-квитка "воскресить" жетони у столичному метро

Додамо, у понеділок, 16 грудня, е-квиток знову дав збій і обурені пасажири виламали турнікети в столичному метро.

Нагадаємо, у листопаді у годину пік стався збій е-квитка у столичному метро. Тоді пасажирам запропонували купити жетони, щоб пройти у підземку. 19 листопада у деяких видах громадського транспорту знову неможливо було провалідувати Kyiv Smart Card.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme