Запровадження е-квитка: На станціях столичного метро працюють консультанти
У години пік на деяких станціях столичного метро працюють консультанти, які допомагають пасажирам у питаннях щодо використання е-квитка
Консультанти показують, як користуватися автоматом самообслуговування та розповідають про види е-квитка, повідомляє Depo.Київ з посиланням на Департамент інформаційно-комунікаційних технологій.
Звернутися до консультанта за допомогою можна з 7:30 до 11:30 вранці та з 16:30 до 20:30 ввечері на дев’яти станціях:
Вокзальна;
Дарниця;
Героїв Дніпра;
Майдан Незалежності;
Голосіївська;
Бориспільська;
Видубичі;
Харківська;
Лук’янівська.
Додамо, що у столичній підземці опублікували "корисну" пам'ятку для містян.
Нагадаємо, з 1 квітня Київ переходить на єдиний е-квиток для оплати проїзду у громадському транспорті.
Читайте також: Чергова спроба з е-квитком: З квітня в Києві діятимуть оновлені тарифи на проїзд у громадському транспорті
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ