Заступник Кличка нещадно каратиме комунальників за погану поведінку

Свої претензії мешканці столиці можуть надавати через "Контактний центр "15-51"

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на прес-службу КМДА.

Зокрема, звернення киян щодо грубості та недоброзичливості включено до загального рейтингу роботи працівників комунальних служб, який щомісяця формує Міський контакт-центр 15-51

"Звернення громадян у ЖЕДи, переважно, пов'язані з вирішенням проблемних питань у будинку, дворі. Звісно, усі звернення неможливо вирішити за день чи два, але люди заслуговують, принаймні, на увагу до своїх потреб і якісне та доступне роз'яснення. Натомість ми часто зіштовхуємося з відверто хамською поведінкою працівників комунальних служб, упередженим та різким ставленням до людей", - заявив заступник мера Києва Петро Пантелеєв.

За словами заступника голови КМДА, якщо необхідно, - підвищувати якість комунікації будуть шляхом тренінгів і навчань, але за відверту грубість на роботі дисциплінарні покарання запроваджуються вже зараз.

Більше новин про життя Києва читайте на Depo.Київ.

Всі новини Києва читайте на Depo.Київ

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme