Брехня про "мінус 20% заторів": Чому Кличко має вигнати Бахматова

Близько двох місяців тому у мерії обіцяли, що кількість заторів у Києві значно зменшиться, але як і раніше, щоранку містяни вимушені нудитись у затяжних "корках"
 

Брехня про "мінус 20% заторів": Чому Кли…

Наприкінці вересня мер Кличко вирішив оновити свою команду, запросивши до співпраці колишнього гумориста Максима Бахматова. Номінально він є лише радником очільника столиці, але фактично Кличко зробив Бахматова своєю "правою рукою" з широкими повноваженнями. Після призначення ексгуморист наобіцяв киянам дуже багато, а зокрема – вже до Нового року зменшити кількість заторів у місті. Мовляв, кардинально ситуація із заторами не зміниться, адже для цього потрібно будувати багато розв’язок і нових доріг. Втім, на початку жовтня в одному зі своїх інтерв’ю Максим Бахматов заявив, що все ж знає, як до кінця року зменшити затори майже на 20%.

З того часу минуло понад два місяці, але, на жаль, транспорт у місті не почав швидше рухатися. Наприклад, щоранку дуже повільно "їде" проспект Ватутіна в бік Північного мосту, і не завжди цьому виною є дорожньо-транспортні пригоди. Така ж ситуація зазвичай і на мосту Метро та Південному мосту. Також щодня "стоїть" проспект Перемоги в бік центру. Тому казати про те, що кількість заторів зменшилась, поки навряд чи можна. І у зв’язку з чим виникає питання, навіщо радник Кличка так категорично обіцяв побороти затори і чи не були взяті ці обіцянки, як кажуть, з голови.  

Нещодавно, під час презентації проекту Генерального плану Києва, чиновники дали статистику, що у столиці вже проживає більше 3 мільйонів людей, а ще у місті зареєстровано близько 1,2 мільйона автомобілів. Тобто узагальнено на одну сім’ю припадає по одному автомобілю. Ще 200 тисяч машин, за даними чиновників, щодня в’їжджають у місто з прилеглих до столиці населених пунктів. Таким чином, кожного дня у Києві перебуває ледь не півтора мільйона автомобілів. Звісно, не усі кияни користуються своїми машинами кожен день, але навіть якщо припустити, що це роблять лише половина автомобілістів, виходить, що кожного дня дорогами міста їздить 500-600 тисяч зареєстрованих у Києві машині і ще 200 тисяч автівок, на яких люди приїжджають з інших населених пунктів. Тобто 700-800 тисяч машин. Зрозуміло, що столичні автошляхи не надто розраховані на такий трафік, і щоб його зменшити, не обійтися без будівництва нових магістралей, мостів та розв’язок.

З іншого боку, після обіцянок Бахматова зменшити кількість заторів варто визнати, що деякі кроки у потрібному напрямку були зроблені. Наприклад, на під’їздах до Північного мосту почали частенько чергувати копи, які штрафують водіїв, що гасають смугою для громадського транспорту. Лише за місяць, із середини жовтня до середини листопада, патрульні виписали 8600 постанов про рух водіїв такими смугами. А сам Максим Бахматов називав це приголомшливим результатом, адже на цих штрафах з водіїв зібрали майже 4,5 мільйона гривень. На перший погляд, статистика дійсно вражаюча. Але якщо порахувати, скільки на день штрафів за проїзд приватних машин смугою для громадського транспорту виписували копи, результат виходить не таким яскравим. Бо якщо 8600 постанов розділити на 30 днів, то отримуємо в середньому менше 300 штрафів на день. На тлі того, що у місті, як ми підрахували, їздить близько 700-800 тисяч машин щодня, то ці 300 штрафів – не такий вже й захмарний результат. Особливо зважаючи на те, що смуги для громадського транспорту, де мають їздити виключно автобуси, тролейбуси і маршрутки, часто буквально зайняті легковими машинами. Що, у свою чергу, збиває графік руху громадського транспорту. 

Також активно працюють інспектори з паркування. Втім, однією боротьбою із неправильно запаркованими автівками погоди не зробиш – без паркінгів, розв'язок та організації трафіку. А в цьому напрямку прогресу не видно.

З наведеного вище можна зробити висновок, що боротися із заторами у Києві потрібно системно. Штрафи для водіїв, які їздять смугами для громадського транспорту, – це, звісно, позитив, але паралельно з цим у місті потрібно й розширювати наявні магістралі. Щороку кількість машин в Києві лише зростає, а транспортна інфраструктура явно за цим не встигає. Тому чиновникам слід більш виважено давати свої обіцянки щодо боротьби із заторами і більше уваги приділяти будівництву транспортних об’єктів.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Київ

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"